DIGITAL WORKSPACE

De laatste jaren is de Servicedesk sterk veranderd onder invloed van verscheidene factoren zoals de cloud en toenemende kundigheid onder eindgebruikers. Deze verandering zit hem niet alleen in de vragen die Servicedeskmedewerkers voorgelegd krijgen, maar ook in de personele bezetting en de workload die servicedesks afhandelen. Een efficiënte servicedesk met continuïteit in de bezetting biedt optimale ondersteuning aan de eindgebruikers. Een korte responstijd en bekwame medewerkers; dat is dan ook de basis die van iedere Servicedesk verwacht mag worden. Maar hoe kan je er als Servicedeskmanager voor zorgen dat de dienstverlening op peil blijft in een snel veranderende IT-omgeving? Met welke trends dient u rekening te houden? En hoe zorgt u voor die optimale bezetting?

Als u investeert in uw digitale werkplekken, heeft u professionals nodig die kansen kunnen identificeren, oplossingen kunnen creëren en de infrastructuur kunnen leveren die geschikt is voor uw bedrijf. Het vereist individuen die gedijen in deze omgeving, die de gevraagde technische vaardigheden delen, maar ook de capaciteiten en soft-skills beheersen die steeds moeilijker te vinden zijn. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan in een continu evoluerend digitaal landschap.

Om te voldoen aan de steeds groeiende vraag naar digitale werkplekken en om onze klanten te helpen hun bedrijf toekomstbestendig te maken, heeft Experis een uitgebreid netwerk van professionals opgezet. We werken met u samen om de doelstellingen van uw omgeving te begrijpen, zodat we u in contact kunnen brengen met de juiste professionals passend bij uw wensen en behoeften.

  • Verhoogde eindgebruikerstevredenheid
  • Continuïteit van de Servicedeskbezetting gegarandeerd
  • Intensieve IT-projecten uitvoeren zonder enig effect op de bereikbaarheid
  • Kennisborging middels gekwalificeerde professionals die kennis up-to-date houden in de Experis Academy

Wilt u lezen over omnichannel op de Servicedesk?

Download dan onze whitepaper!