DIGITAL WORKSPACE

De laatste jaren is de Servicedesk sterk veranderd onder invloed van verscheidene factoren zoals de cloud en toenemende kundigheid onder eindgebruikers. Deze verandering zit hem niet alleen in de vragen die Servicedeskmedewerkers voorgelegd krijgen, maar ook in de personele bezetting en de workload die servicedesks afhandelen. Een efficiënte servicedesk met continuïteit in de bezetting biedt optimale ondersteuning aan de eindgebruikers. Een korte responstijd en bekwame medewerkers; dat is dan ook de basis die van iedere Servicedesk verwacht mag worden. Maar hoe kan je er als Servicedeskmanager voor zorgen dat de dienstverlening op peil blijft in een snel veranderende IT-omgeving? Met welke trends dien je rekening te houden? En hoe zorg je voor die optimale bezetting?

  • Verhoogde eindgebruikerstevredenheid
  • Continuïteit van de Servicedeskbezetting gegarandeerd
  • Intensieve IT-projecten uitvoeren zonder enig effect op de bereikbaarheid

Zoek je een nieuwe job op de Servicedesk?

Bekijk snel onze vacatures en stel jezelf aan ons voor!