Word opgeleid tot IT-servicedeskmedewerker
Ga snel aan het werk met een betaald IT-bootcamp in servicedeskmanagement! Met 3 certificaten én onbeperkte opleidingsmogelijkheden is dit de perfecte start van jouw carrière. Samen met een persoonlijke coach gaan we je ambities waarmaken. Uiteindelijk ga je aan de slag op de IT-helpdesk van uitdagende klanten of bij dé IT-resourcingpartner: Experis.
Lesprogramma
In het bootcamp van 3 weken maak je examens, behaal je certificaten en volg je diverse trainingen. Ook maak je kennis met onze accountmanagers, die je gaan voorstellen bij de beste klanten. Je wordt goed voorbereid op je sollicitatieproces én krijgt ook de kans om te starten op onze interne servicedesk.
Experis Academy
De mens staat centraal op onze IT-servicedesk. We gaan voor een 9+! Dat geldt ook voor jouw ervaring tijdens dit traineeship. Haal het beste uit jezelf met een op maat gemaakt opleidingsplan. Werk met de nieuwste tools en technologieën. En start je carrière in IT bij de beste bedrijven.
Toelatingseisen
Je mag al starten met mbo-3- of -4-diploma en/of een IT support-stage. Werkervaring is niet nodig. Het is belangrijker dat je zin hebt in een pittige ontdekkingsreis en dat je ervan houdt om complexe problemen op te lossen, zowel zelfstandig als in teamverband. Soms zal dit ook in het Engels zijn.
Programmaonderdelen
Het programma bestaat uit deze onderdelen:
- ITIL 4 Foundation en MS900.
- Training communiceren met impact.
- Sollicitatietrainingen en jobcoaching.
- Servicedesktraining.
Aanmelden
We starten meerdere keren per jaar met een nieuwe groep trainees. Word jij geselecteerd uit de aanmeldingen? Dan nodigen we je uit voor een competentietest en een IT-talenttest. Ook spreek je met meerdere, toekomstige collega’s. Zo komen we er samen achter of dit écht bij je past.