IT Support dienstverlening: Servicedesk Servicebalie en Onsite support
Experis helpt met een professioneel aanspreekpunt voor uw eindgebruikers. Wij zorgen voor de bezettting van uw Servicedesk, Servicebalie of Onsite support. Onze getrainde IT-professionals lossen problemen op met het Officepakket, netwerkstoringen of met een defecte laptop. U kunt IT-projecten en migraties uitvoeren waarbij Experis professionals zorgen voor de iT support met zo min mogelijk impact op uw eindgebruikers.
IT-servicemanagement, ITIL en Microsoft365
Training en opleiding voor de IT-servicedesk
Kies voor Experis Servicedesk
Ontwikkelingen in het digitale landschap
ITIL Foundation
Onze IT-professionals hebben een ITIL Foundation-certificering. ITIL bestaat uit een aantal standaardstructuren en -processen. Dit zorgt ervoor dat IT-professionals altijd kwalitatief goede dienstenverleningen leveren. Daarin dragen ze bij aan het realiseren van de afgesproken SLA en de tevredenheid van de eindgebruikers.
Onze IT-diensten
Een omnichannel IT-servicedesk
“Een eindgebruiker wil op allerlei kanalen een vraag kunnen stellen. De jongere generatie gebruikt andere kanalen dan de oudere. Bijvoorbeeld Teams, Whatsapp, et cetera. Hoe blijf je zo’n melding volgen? Hoe voorkom je dubbele meldingen? Kortom, een omnichannelervaring.”