IT Support Medewerker Amsterdam
- reference-number: 159991
- posted: 17 december 2024
- form-of-employment: Tijdelijk
- salary-rate: € 2500 - € 3000
- education: MBO
- industry: IT
- experience: Junior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
header-funct-public
Een nieuwe week is aangebroken, wat betekent dat je collega Marcel vast weer een leuk verhaal over zijn weekend heeft. Jullie pakken een kop koffie en lopen naar jullie werkplek. Je merkt direct dat er al twaalf meldingen staan in ServiceNow, is er iets gebeurd?
Jullie besluiten om tijdens de pauze het weekend te bespreken, want het ziet ernaar uit dat collega’s jullie gemist hebben. Daarom gaan jullie direct aan de slag met de eerste meldingen. Je hebt nog geen drie tickets verwerkt of de telefoon gaat. Vriendelijk pak je de telefoon op en hoort dat er een mevrouw in paniek aan de andere kant van de lijn zit. In je CMI-training heb je geleerd om eerst te luisteren, begrip te tonen en haar te kalmeren. “Mevrouw Zangers wat vervelend om te horen, maakt u zich geen zorgen ik ga mijn best doen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.”
Binnen de tien minuten die je hebt om een ticket op te lossen, heb je mevrouw Zangers geholpen. Ze is weer helemaal blij, jij was haar redder in nood!
Aan het einde van de dag kijk je voldaan terug naar je dag. Door jou konden immers tientallen collega’s weer snel aan het werk en heb jij het verschil gemaakt.
Dus even samengevat:
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruikers en weet moeiteloos hun problemen op te lossen of deze naar de juiste persoon door te zetten. Door je communicatie skills heeft iedereen het gevoel dat ze bij jou in goede handen zijn en zorg jij dat ze weer vlot aan de slag kunnen.
Als Servicedeskmedewerker:
wil je altijd op de hoogte zijn van de nieuwste IT- en tech-ontwikkelingen;
tover je een glimlach op het gezicht van de eindgebruiker;
haal je certificaten voor en door de werkzaamheden die je dagelijks verricht;
is het voor jou geen probleem om met flexibele werktijden te werken;
verover jij je werkplek als onmisbare supportspecialist voor de eindgebruikers.
header-over-companydesc
De opdrachtgever is een van de grootste IT business partners op het gebied van support en beheer. De mens staat centraal op de IT-afdeling, daarom bieden zij de 9+ beleving. Aan jou, aan hun klanten en iedereen om hen heen. Zij investeren continu in jouw ontwikkeling, zo halen zij het beste uit jou en groei jij met hen mee.
Hoe maken wij bij Experis van jouw carrière onze prioriteit?
Weet je juist wel of helemaal niet wat je wil? Geen probleem wij hebben een persoonlijke Fieldmanager voor je klaarstaan! Gedurende je gehele carrière bij Experis is zij jouw sparringpartner om het beste uit jezelf te halen en te ontdekken hoe we jouw ambities kunnen waarmaken. Door te werken bij Experis krijg je de mogelijkheid om een kijkje te nemen bij verschillende soorten bedrijven met verschillende IT-infrastructuren. Zo word jij klaargestoomd tot een veelzijdige IT-professional. Ook investeren we graag in je en heb je een onbeperkt opleidingsbudget om deel te nemen aan opleidingen, cursussen, trainingen en kennissessies.
header-requirements
- Omdat je leergierig bent en door wilt groeien naar bijvoorbeeld Systeembeheerder;
- Omdat je geen uitdaging uit de weg gaat;
- Omdat je een werkgever zoekt die het beste uit jou haalt;
- Omdat je nieuwsgierig bent naar de nieuwste ontwikkelingen binnen de IT;
- Omdat je een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal hebt;
- Omdat je een rijbewijs B op zak hebt.
header-terms-cond
- Een spannende werkomgeving, waarin je de ruimte krijgt om het maximale uit - jezelf en jouw IT-carrière te halen;
- Een persoonlijke Fieldmanager:
- Een goed salaris (€ 2500,- – € 3000,-)
- Regio-uitjes, kerstborrels en vele sociale events;
- Uitstekende opleidingsmogelijkheden, omdat wij geloven dat je nooit bent uitgeleerd!