Office 365 Engineer / maatschappelijk betrokken
- Referentienummer: 169334
- Geplaatst: 03 januari 2025
- Soort dienstverband: Permanent
- Salaris: € 2800 - € 5300
- Industrie: IT
- Ervaring: Medior
- Full-time/Part-time: Fulltime
- Specialisatie: Werkplekbeheerder
Ben jij een ervaren werkplekbeheerder met kennis van Windows 10,Intune en O365? Draai je graag mee in complexe projecten binnen een maatschappelijk betrokken organisatie? Ben je proactief,pak je graag je verantwoordelijkheid en zijn opleidingen voor jou een belangrijk speerpunt? Lees dan snel verder!
Dit ga je doen
- 2e en 3e lijns ondersteuning op het gebied van werkplekbeheerder;
- Indien nodig aanspreekpunt voor interne gebruikers;
- Configuratie van de werkplekken samenstellen;
- Meedraaien in projecten;
- Meedenken over verbeteringen / in te zetten nieuwe technieken.
Hier ga je werken
De non-profit organisatie, gevestigd in Amsterdam, verleent diensten binnen het onderwijs. Er heerst een ontspannen maar gedreven sfeer. Verder is de organisatie te omschrijven als vooruitstrevend. Zo wordt er momenteel een innovatie slag gemaakt binnen de IT afdeling. Voor deze organisatie is het van belang dat alles goed geregeld is gezien de complexiteit van de organisatie. Zij hebben momenteel zo’n 100.000 eindgebruikers, waarvan 20.000 werkplekken.
Het team waarin je komt te werken bestaat uit zo’n acht medewerkers (van junior beheerder tot senior consultant) en pakt gezamenlijk het 2e en 3e lijns werkplekbeheer inclusief projecten op. Het werkplekbeheer team focust zich echt op de back-office. Bij de 1e lijns incidenten wordt werkplekondersteuning ingezet. Wanneer zij het niet kunnen oplossen gaat het naar het werkplekbeheer team. Vanwege de groei van de organisatie zijn zij op zoek naar een medior / senior beheerder die er voor gaat zorgen dat het team nog sterker in zijn schoenen staat. Jij brengt met jouw expertise stabiliteit in de groep. Enerzijds doe je dit door issues en incidenten op te pakken en op te lossen, anderzijds ga je meedraaien in verschillende projecten. Met jouw proactieve houding maak je het verschil en denk je mee over de nieuwste technieken.
Het team waarin je komt te werken bestaat uit zo’n acht medewerkers (van junior beheerder tot senior consultant) en pakt gezamenlijk het 2e en 3e lijns werkplekbeheer inclusief projecten op. Het werkplekbeheer team focust zich echt op de back-office. Bij de 1e lijns incidenten wordt werkplekondersteuning ingezet. Wanneer zij het niet kunnen oplossen gaat het naar het werkplekbeheer team. Vanwege de groei van de organisatie zijn zij op zoek naar een medior / senior beheerder die er voor gaat zorgen dat het team nog sterker in zijn schoenen staat. Jij brengt met jouw expertise stabiliteit in de groep. Enerzijds doe je dit door issues en incidenten op te pakken en op te lossen, anderzijds ga je meedraaien in verschillende projecten. Met jouw proactieve houding maak je het verschil en denk je mee over de nieuwste technieken.
Dit neem je mee
- Minimaal 3 jaar ervaring als werkplekbeheerder met o.a. SCCM, Intune, PowerShell en Windows 10;
- Communicatief vaardig in woord en geschrift;
- Proactief en onderzoekend van karakter;
- Kennis en ervaring van het onderwijs is een pré.
Dit krijg je
- 36-urige werkweek;
- 25 vakantiedagen + 0,5 dag voor elk kwartaal dat je niet ziek bent;
- Ruime opleidingsmogelijkheden.
iSense, PEAK-IT en Ciber bundelen hun krachten en gaan verder als Experis Nederland. Met één groot netwerk van meer dan 450 klanten vinden wij een IT-baan die past bij jouw wensen, talent(en) en ambities. Wat doe jij het liefst en waar wil jij naar toe groeien in jouw IT-carrière? Want werken via Experis Nederland betekent investeren in jouw persoonlijke groei.