IT-Contact center medewerker bij een internationale organisatie
- reference-number: 175942
- posted: 12 november 2024
- form-of-employment: Tijdelijk
- salary-rate: € 2400 - € 2800
- education: MBO
- industry: IT
- experience: Starter
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
header-funct-public
Jij bent het eerste aanspreekpunt van de IT-afdeling in deze grote internationale organisatie. Een hele verantwoording, maar dit vind jij juist leuk. Je zorgt voor de juiste registratie in het ticketsysteem en communiceert met de klant. Omdat jij nooit ‘’’nee’’ verkoopt, zet jij incidenten door naar de juiste oplosgroep om toch tot een antwoord te komen. Want die glimlach, daar doe jij het allemaal voor!
Je zal beginnen met eerstelijns IT-meldingen, maar binnen deze organisatie heb jij de mogelijkheid om door te groeien en zal jouw oplossend vermogen ook uitgebreid worden.
Als IT-contact center medewerker heb jij de volgende verantwoordelijkheden:
- Het oplossen van reguliere IT-vragen;
- Het verwerken van orders;
- Het genereren van leads;
- Een correcte administratie bijhouden.
header-over-companydesc
Op zoek naar een organisatie die het nét even anders doet? Zoek dan niet verder. Experis is energiek, eigenwijs en bovendien enorm geïnteresseerd in JOU! Want jouw cv zegt wat je hebt gedaan, maar door het gesprek aan te gaan ontdekken we in de diepte waarom je doet wat je doet, wat jou drijft en hoe wij kunnen bijdragen aan jouw werkgeluk.
Wij willen continue investeren in jouw ontwikkeling: of je nou net uit de schoolbanken komt rollen of al jaren in het vak zit. Wij geloven namelijk dat jij pas écht het verschil kan maken, wanneer je de juiste certificeringen kan toevoegen aan jouw cv en waardevolle werkervaring opdoet. Dit kan in de detachering of direct bij een van onze opdrachtgevers.
header-requirements
- Diploma is niet vereist, maar (stage)ervaring als IT-contact center medewerker of een soortgelijke functie zoals IT-helpdeskmedewerker of IT-support engineer;
- Goed in Nederlands en Engels;
- Passie voor klantcontact en contact met andere interne afdelingen;
- Een werkwijze die secuur is.
header-terms-cond
- Salaris tot maximaal € 2.800,- euro o.b.v. 40 uur;
- Fulltime baan van 40 uur;
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.