Skilled servicedeskmedewerker bij een automotive organisatie
- reference-number: 177127
- posted: 11 november 2024
- form-of-employment: Permanent
- Tarief: € 2500 - € 3100
- Opleiding: MBO
- industry: IT
- Ervaring: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Functieomschrijving
Binnen dit bedrijf werk je nauw samen met collega's uit diverse teams, gericht op voortdurende ontwikkeling en technische ondersteuning voor eindgebruikers. Daarnaast speel je een cruciale rol in het adviseren over IT-oplossingen en verbeteringen, en werk je actief mee aan de implementatie hiervan.
Als Skilled Servicedeskmedewerker bij een toonaangevende Automotive organisatie ben jij verantwoordelijk voor:
- Het leveren van eerstelijns-, tweedelijns- en derdelijns support;
- Adviseren over IT-oplossingen en verbeteringen;
- Samen met je team deze oplossingen implementeren;
- Zorgen voor een correcte administratieve afhandeling van incidenten en verzoeken.
Over het bedrijf
Je komt te werken bij een toonaangevende organisatie in een dynamische sector. Dit bedrijf biedt jou de kans om deel uit te maken van een ambitieus en vooruitstrevend team. Hier krijg je de kans om jouw carrière te verrijken en te werken aan uitdagende projecten, die een waardevolle aanvulling zijn op jouw cv. Of je nu aan het begin van je carrière staat of al wat ervaring hebt, dit is de plek om jezelf verder te ontwikkelen in een stimulerende werkomgeving.
Functie-eisen
- Een MBO IT-opleiding;
- Minimaal 2 jaar ervaring als servicedeskmedewerker of in een vergelijkbare rol zoals helpdeskmedewerker of IT-supportmedewerker;
- Ervaring met servicedeskbeheer tools;
- Een flinke dosis energie en passie voor het vak.
Arbeidsvoorwaarden
- Een salaris tussen € 2.500,- en € 3.100,- o.b.v. 40 uur;
- Een fulltimebaan van 40 uur (32 uur is bespreekbaar);
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto;
- Een persoonlijke fieldmanager als vaste contactpersoon gedurende jouw dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat we geloven dat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroeimogelijkheden binnen alle practice areas;
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De leukste uitjes en borrels, want gezelligheid mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om te werken met de nieuwste tools en technologieën, zoals Cloud en digitale transformaties.