Ervaren helpdeskmedewerker bij een zorginstelling
- reference-number: 180175
- posted: 11 november 2024
- form-of-employment: Permanent
- Tarief: € 2500 - € 3100
- Opleiding: MBO
- industry: IT
- Ervaring: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Functieomschrijving
Deze zorginstelling is bezig met de transitie van on-premise naar een Cloud-omgeving. Dit brengt veel veranderingen met zich mee en biedt jou een unieke kans om in alle facetten mee te groeien. Je werkt in diverse diensten, zoals aan de balie, werkplekbeheer, of onderweg naar verschillende locaties om support te bieden.
Als ervaren helpdeskmedewerker bij deze zorginstelling in Zeist krijg je de kans om:
- Het Single Point of Contact te zijn voor gebruikers;
- Alle binnenkomende incidenten op te lossen;
- Mee te bouwen aan de skilled servicedesk van de toekomst;
- Te werken aan intake, baliedienst, werkplekbeheer en locatiebezoeken voor het leveren van support.
Over het bedrijf
Wil je deel uitmaken van een organisatie die jouw IT-carrière naar een hoger niveau tilt? Dan is Experis de perfecte plek voor jou!
Al meer dan 24 jaar helpen wij dagelijks meer dan 600.000 mensen met uiteenlopende vaardigheden om werk te vinden dat echt bij hen past. Wij geloven in een persoonlijke aanpak en willen samen met jou ontdekken waar je écht gelukkig van wordt, niet zomaar een “nieuwe uitdaging”. Bij ons worden jouw ideeën gewaardeerd en krijg je volop kansen om door te groeien.
Experis is actief in vijf IT practice areas: Business Transformation, Digital Workspace, Cloud & Infrastructure, Cyber Security en Enterprise Applications. Ons team van getalenteerde professionals deelt niet alleen kennis, maar ook plezier. We organiseren regelmatig teambuilding-activiteiten en evenementen om onze successen te vieren en de banden te versterken. Nieuwsgierig? Wij staan klaar om met jou in gesprek te gaan!
Functie-eisen
- Een MBO IT-opleiding;
- Minimaal 2 jaar ervaring als helpdeskmedewerker of in een soortgelijke functie zoals servicedeskmedewerker of IT-supportmedewerker;
- Kennis van servicedesk beheertools;
- Geduld en respect in de omgang met anderen.
Arbeidsvoorwaarden
- Een salaris tussen € 2.500,- en € 3.100,- per maand o.b.v. 40 uur;
- Een fulltimebaan van 40 uur;
- De mogelijkheid om een auto te leasen;
- Een persoonlijke fieldmanager als vaste contactpersoon gedurende je dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat we geloven dat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroeimogelijkheden binnen alle practice areas, bijvoorbeeld richting projectmanagement, security of beheer;
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De leukste uitjes en borrels, want gezelligheid mag niet ontbreken;
- Toegang tot de nieuwste tools en technologieën, zoals Cloud en digitale transformaties.