IT Support Engineer Almere
- reference-number: 180583
- posted: 19 november 2024
- form-of-employment: Tijdelijk
- salary-rate: € 2500 - € 3000
- education: MBO
- industry: IT
- experience: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
header-funct-public
Je gaat verschillende collega's ondersteunen op het gebied van IT. Het klinkt eenvoudig, maar je weet als geen ander dat dit niet altijd het geval is. Gedurende de dag kunnen zich diverse IT-problemen voordoen, en jij weet ze op te lossen. Jouw technische kennis van platformen, werkplektools en de Office365-omgeving komt hierbij goed van pas. Keer op keer vind je de beste oplossingen, met een glimlach als beloning (en natuurlijk een aantrekkelijk salaris).
• Eerstelijns support bieden aan eindgebruikers, zowel telefonisch als ter plaatse.
• Prioriteiten stellen op basis van dagelijkse tickets.
• Kennis overdragen aan interne eindgebruikers.
• Zorgvuldige administratieve afhandeling.
header-over-companydesc
Al meer dan 24 jaar helpen wij dagelijks meer dan 600.000 mensen met diverse vaardigheden aan werk. Onze aanpak is persoonlijk en we willen ontdekken waar jij echt gelukkig van wordt, niet zomaar een "nieuwe uitdaging".
Experis is actief in vijf belangrijke practice areas: Business Transformation, Digital Workspace, Cloud & Infrastructure, Cyber Security en Enterprise Applications. Dit betekent ook dat je bij Experis brede doorgroeimogelijkheden hebt, en we hebben de juiste mensen in huis om jou te begeleiden. Ben je nieuwsgierig geworden? Laten we het gesprek aangaan!
header-requirements
• Minimaal 2 jaar ervaring als Servicedeskmedewerker of in een vergelijkbare functie, zoals Helpdeskmedewerker of IT-supportmedewerker.
• Bekendheid met Servicedesk beheertools.
• Ervaring in een formele werkomgeving.
header-terms-cond
• Mogelijkheid tot een fulltime baan van 40 uur (32 uur is ook bespreekbaar).
• Leaseauto-optie.
• Een persoonlijke fieldmanager die gedurende jouw dienstverband jouw vaste contactpersoon is.
• Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, want leren stopt nooit. We bieden zelfs certificeringen zoals ITILv4 en MD100.
• Groeikansen binnen alle practice areas. Of je nu richting projectmanagement, beveiliging of beheer wilt, het is mogelijk.
• Een op maat gemaakt opleidingstraject.
• 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
• Gezellige bedrijfsuitjes en borrels, want sociaal zijn is ook belangrijk.
• De kans om te werken met de nieuwste tools en technologieën, zoals Cloud en digitale transformaties.