IT Support specialist gezocht in Breda: jouw weg naar succes!
- reference-number: 180587
- posted: 14 november 2024
- form-of-employment: Permanent
- Tarief: € 2600 - € 3200
- Opleiding: MBO
- industry: IT
- Ervaring: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Functieomschrijving
In ons team zijn er verschillende collega's die IT-ondersteuning bieden. Op het eerste gezicht lijkt dit misschien een eenvoudige taak, maar jij begrijpt als geen ander dat het complexer is dan het lijkt. Elke dag kunnen zich diverse IT-problemen voordoen, en jij bent degene die ze weet op te lossen. Je maakt hierbij handig gebruik van je technische expertise in platforms, werkplektools en de Office365-omgeving. Keer op keer weet jij de beste oplossingen te vinden, en je doet dat altijd met een glimlach op je gezicht (en natuurlijk geniet je van een aantrekkelijk salaris 😉).
- Je biedt eerstelijnsondersteuning aan eindgebruikers, zowel telefonisch als ter plaatse;
- Je past de prioriteit van incidenten aan op basis van de dagelijkse ticketstroom;
- Je deelt je kennis met interne eindgebruikers;
- Je zorgt voor een correcte administratieve afhandeling van alle supportverzoeken.
Over het bedrijf
Wil je deel uitmaken van een organisatie die je op alle IT-gebieden kan ondersteunen? Dan is ons bedrijf jouw nieuwe werkgever!
Al meer dan 24 jaar helpen wij dagelijks een groot aantal mensen met diverse vaardigheden aan werk. Hoe we dat doen? Door met jou in gesprek te gaan en te ontdekken waar jij nou écht gelukkig van wordt, niet zomaar een 'nieuwe uitdaging'.
Ons bedrijf is actief in vijf belangrijke praktijkgebieden: Business Transformation, Digital Workspace, Cloud & Infrastructure, Cyber Security en Enterprise Applications. Dit betekent ook dat je bij ons volop kansen hebt voor professionele groei. We hebben de juiste teams om je te ondersteunen. Ben je nieuwsgierig geworden? Laten we een gesprek aangaan!
Functie-eisen
Als jij voldoet aan deze criteria, dan zou jij wel eens de perfecte kandidaat kunnen zijn om het team bij Experis te versterken als hun 'smile-maker'.
Arbeidsvoorwaarden
Je krijgt een toegewijde fieldmanager die gedurende je hele dienstverband je vaste aanspreekpunt is. Dit zorgt voor persoonlijke begeleiding en ondersteuning.
Bij ons zijn er onbeperkte mogelijkheden voor bijscholing, omdat we geloven dat leren nooit stopt. Je kunt groeien in verschillende vakgebieden, waaronder projectmanagement, security, of beheer. Een op maat gemaakt opleidingstraject staat tot je beschikking.
We organiseren gezellige uitjes en borrels, omdat we sociale interactie belangrijk vinden.
Binnen onze organisatie kun je werken met de nieuwste tools en technologieën, zoals Cloud en digitale transformaties, wat een geweldige kans biedt om je vaardigheden te ontwikkelen en te blijven groeien.
Als dit klinkt als de juiste uitdaging voor jou als Servicedeskmedewerker bij een overheidsinstelling, solliciteer dan nu binnen 30 seconden via de onderstaande knop. We kijken ernaar uit om je beter te leren kennen.