IT Servicedeskmedewerker Rotterdam
- Referentienummer: 182349
- Geplaatst: 19 december 2024
- Soort dienstverband: Permanent
- Salaris: € 2340 - € 2800
- Opleiding: MBO
- Industrie: IT
- Ervaring: Medior
- Full-time/Part-time: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Dit ga je doen
Als IT Servicedeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van technische ondersteuning aan interne gebruikers en het oplossen van IT-gerelateerde problemen. Je zult werken aan een breed scala van taken, variërend van het beheren van gebruikersaccounts en het oplossen van hardware- en softwareproblemen tot het uitvoeren van systeemupdates en het assisteren bij netwerkproblemen.
Als Servicedeskmedewerker heb jij o.a. de volgende verantwoordelijkheden:
- Eerste -en tweedelijns support leveren aan eindgebruikers, telefonisch en onsite.
- Complexe IT gerelateerde vraagstukken oplossen;
- Aanpassen van prioriteit op basis van de dagelijkse tickets;
- Kennis overdragen aan interne eindgebruikers;
- Documenteren van processen en procedures om een gestroomlijnde werking te waarborgen.
Hier ga je werken
Wil jij onderdeel uitmaken van een organisatie die jou op alle vlakken van IT kan helpen? Dan is Experis jouw nieuwe werkgever!
Al meer dan 24 jaar helpen wij dagelijks meer dan 600.000 mensen met uiteenlopende vaardigheden aan werk. Hoe wij dat doen? Door met jou in gesprek te gaan en te ontdekken waar jij nou écht gelukkig van wordt, niet zomaar een ‘’nieuwe uitdaging’’.
Experis is actief rond de vijf belangrijkste practice areas: Business Transformation, Digital Workspace, Cloud & Infrastructure, Cyber Security en Enterprise Applications. Dit betekent ook dat jij brede doorgroeimogelijkheden hebt binnen Experis. Wij hebben de juiste mensen in huis om jou te helpen. Nieuwsgierig geworden? Laten we het gesprek aan gaan!
Dit neem je mee
- Een afgeronde MBO Niveau 4 opleiding;
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in een dynamische omgeving;
- Uitgebreide kennis van o.a. Microsoft Windows-servers, Active Directory en Office 365;
- Ervaring met het oplossen van complexe technische problemen en het beheren van escalaties;
- Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om technische concepten duidelijk over te brengen aan niet-technische gebruikers;
- Een proactieve houding ten opzichte van leren en ontwikkelen, met een sterke interesse in opkomende technologieën.
Dit krijg je
- Salaris tussen € 2.350,- en € 2.800,- o.b.v. 40 uur.
- Fulltime baan van 40 uur.
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto.
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.