Word de senior topper op een servicedesk in Breda
- Referentienummer: 182809
- Geplaatst: 13 november 2024
- Soort dienstverband: Permanent
- Salaris: € 2600 - € 3000
- Opleiding: MBO
- Industrie: IT
- Ervaring: Medior
- Full-time/Part-time: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Dit ga je doen
Je voert operationele activiteiten en changes uit, zoals releases, (OS)patching, security updates en configuratie wijzigingen; Daarnaast registreer en bewaak je de incidenten, operationele activiteiten en changes in TOPdesk Klantcontact heb je vooral telefonisch en per e-mail. Maar ook met remote-service help je de klant bij het analyseren en behandelen van soms complexe technische vragen of incidenten. Je werkt in een dynamisch team dat nauw samenwerkt en 24/7 wereldwijde service verleent.
Als Skilled Servicedeskmedewerker op locatie in Breda doe je het volgende:
- Ga je 90-95% van de tickets zelf oplossen;
- Goed uitvragen bij de klant, patronen zien en verbanden leggen en de klant in het hele traject meenemen;
- Handson en probleemoplossend werken, niet alleen met tickets maar ook met netwerkstoringen en patching;
- Doe je net dat stapje extra voor de eindgebruikers door proactief met hen mee te denken;
- Coach je je collega’s en deel je jouw kennis en ervaring met hen.
Hier ga je werken
Wil jij onderdeel uitmaken van een organisatie die jou op alle vlakken van IT kan helpen? Dan is Experis jouw nieuwe werkgever!
Al meer dan 24 jaar helpen wij dagelijks meer dan 600.000 mensen met uiteenlopende vaardigheden aan werk. Hoe wij dat doen? Door met jou in gesprek te gaan en te ontdekken waar jij nou écht gelukkig van wordt, niet zomaar een ‘’nieuwe uitdaging’’.
Experis is actief rond de vijf belangrijkste practice areas: Business Transformation, Digital Workspace, Cloud & Infrastructure, Cyber Security en Enterprise Applications. Dit betekent ook dat jij brede doorgroeimogelijkheden hebt binnen Experis. Wij hebben de juiste mensen in huis om jou te helpen. Nieuwsgierig geworden? Laten we het gesprek aan gaan!
Dit neem je mee
- Afgeronde MBO- opleiding in IT-gerelateerd vakgebied;
- Basiskennis van besturingssystemen zoals Windows;
- Probleemoplossend vermogen en geduld bij het omgaan met technische problemen;
- Goede communicatievaardigheden;
- Bereidheid om te leren en snel nieuwe technologieën en systemen onder de knie te krijgen;
- Bekendheid met een ticketsysteem, topdesk is een pre;
- Goede teamspeler met het vermogen om zelfstandig te werken;
- Basiskennis van Active Directory en gebruikersbeheer;
- Probleemoplossend vermogen bij het identificeren en oplossen van netwerkproblemen;
- Klantgerichte houding en vriendelijke benadering bij het omgaan met eindgebruikers.
Dit krijg je
- Salaris tussen € 2.600,- en € 3.000,- o.b.v. 40 uur.
- Fulltime baan van 40 uur (32 uur kan ook).
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto.
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.