Word ICT support specialist bij een zorginstelling in Roosendaal!
- reference-number: 182828
- posted: 12 november 2024
- form-of-employment: Permanent
- salary-rate: € 2600 - € 2800
- education: MBO
- industry: IT
- experience: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
header-funct-public
De dag begint met een oproep van een collega wiens computer muurvast zit. Met behendige afstandsbediening duikt de specialist direct in de situatie en fikst het probleem razendsnel. Eerstelijns en tweedelijns vragen van collega's worden moeiteloos afgehandeld. Daarnaast is deze expert regelmatig ter plaatse op onze verschillende locaties, waar IT-problemen sneuvelen en nieuwe werkplekken als puzzelstukjes in elkaar vallen.
- Diagnoses stellen en storingen in ons interne ICT-netwerk verhelpen;
- Collega's bijstaan met diverse IT-vraagstukken: hardware, software, licenties;
- Strakke registratie van incidenten, wijzigingen en kennisitems, vastgelegd in ons systeem;
- Samen met het team beheren van de ICT-servicedesk;
- Configureren, registreren en distribueren van diverse IT-middelen;
- Actieve bijdrage aan het stroomlijnen van interne processen.
header-over-companydesc
Onze opdrachtgever is een zorginstelling in Roosendaal, met een toegewijd team van zorgprofessionals die streven naar het welzijn en de gezondheid van onze gemeenschap. Met een holistische benadering bieden zij hoogwaardige medische zorg en ondersteuning aan individuen van alle leeftijden. Hen passie voor zorg en aandacht voor elk individu staat centraal in hun waarden, en ze streven ernaar om een veilige en empathische omgeving te bieden waarin iedereen kan gedijen.
header-requirements
-
Afgeronde MBO- of HBO-opleiding in IT-gerelateerd vakgebied;
-
Basiskennis van besturingssystemen zoals Windows;
-
Probleemoplossend vermogen en geduld bij het omgaan met technische problemen;
-
Goede communicatievaardigheden;
-
Bereidheid om te leren en snel nieuwe technologieën en systemen onder de knie te krijgen;
-
Bekendheid met een ticketsysteem, topdesk is een pre;
-
Goede teamspeler met het vermogen om zelfstandig te werken;
-
Basiskennis van Active Directory en gebruikersbeheer;
-
Probleemoplossend vermogen bij het identificeren en oplossen van netwerkproblemen;
-
Klantgerichte houding en vriendelijke benadering bij het omgaan met eindgebruikers;
-
Afgeronde MBO opleiding in IT-gerelateerd vakgebied;
-
Basiskennis van besturingssystemen zoals Windows;
-
Probleemoplossend vermogen en geduld bij het omgaan met technische problemen;
-
Goede communicatievaardigheden;
-
Bereidheid om te leren en snel nieuwe technologieën en systemen onder de knie te krijgen;
-
Bekendheid met een ticketsysteem, topdesk is een pre;
-
Goede teamspeler met het vermogen om zelfstandig te werken;
-
Basiskennis van Active Directory en gebruikersbeheer;
-
Probleemoplossend vermogen bij het identificeren en oplossen van netwerkproblemen;
-
Klantgerichte houding en vriendelijke benadering bij het omgaan met eindgebruikers.
header-terms-cond
- Salaris tussen € 2.600,- en € 2.800,- o.b.v. 40 uur;
- Fulltime baan van 40 uur (32 uur kan ook);
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle praktische area's. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
Solliciteer nu binnen 30 seconden via onderstaande sollicitatiebutton!