Integration Architect
- reference-number: 184624
- posted: 14 november 2024
- form-of-employment: Permanent
- Tarief: € 4000 - € 6000
- industry: Arbeidsbemiddeling - uitzendbureaus en personeelsbeheer
- Ervaring: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Architect
Functieomschrijving
De organisatie bevindt zich midden in een transformatie van het IT landschap. Om tot data en proces gedreven dienstverlening te komen zijn de applicaties ingericht op basis van de standaard processen. Het is enorm belangrijk dat deze gestandaardiseerde processen leidend blijven voor de inrichting van de applicaties, data inzichten en werkwijze. Als Integrations Architect vervul je hierbinnen een belangrijke rol.
Jij bent namelijk verantwoordelijk voor:
- alle functionele integraties tussen applicaties en het integratieplatform, en bewaak je de samenhang tussen de verschillende veranderinitiatieven;
- Je hebt een belangrijke rol in het samenstellen van de roadmap en bent daarbij goed in staat je business partners te vinden en op de inhoud op een lijn te krijgen;
- Daarnaast borg je tijdens de implementatie fase de quality / non-functional requirements en sta je project mgmt bij met de inhoudelijke expertise die nodig is om tot een successvolle oplevering te komen.
- Ook help je de functioneel beheerders met complexe incidenten en denk je na over een roadmap voor uitbreiding van de omgeving.
Over het bedrijf
De organisatie is actief in de arbeidsbemiddeling en heeft de ambitie de grootste te worden van Europa. Men gelooft dat It de toekomst is en investeert daarom flink op gebied van IT. Binnen de huidige omgeving wordt geprofessinaliseerd. Binnen de organisatie heerst een ambitieuze toegankelijke sfeer. Er wordt ruimte geboden om jezelf te ontwikkelen.
Functie-eisen
- HBO- werk en denkniveau;
- Minimaal 3 jaar ervaring als Integration Architect;
- Analytisch denkvermogen en goede communicatieve vaardigheden;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
Arbeidsvoorwaarden
- 25 - 35 vakantiedagen;
- Pensioenregeling;
- Benifit Budget op verschillende manieren in te zetten;
- Telefoon en laptop van de zaak;
- Leaseauto;
- Opleidings en doorgroeimogelijkheden.