Support Engineer
- reference-number: 192774
- posted: 12 november 2024
- form-of-employment: Tijdelijk
- Tarief: € 2800 - € 3500
- Opleiding: MBO
- industry: Informatie dienstverlening
- Ervaring: Junior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Ben jij een getalenteerde technicus op zoek naar een boeiende functie? Droom je ervan om te werken in een dynamische omgeving waar elke dag nieuwe kansen biedt? Dan is dit jouw moment!
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Service Engineer om ons team te versterken. Als Service Engineer ben jij de sleutel tot het oplossen van technische vraagstukken op locatie. Je werkt met geavanceerde apparatuur,zoals scanners en printers,en bent verantwoordelijk voor onderhoud,het oplossen van storingen en het uitvoeren van configuratiewijzigingen.
Functieomschrijving
Wat ga je doen:
- Je bent de technische held die ter plaatse problemen oplost en storingen verhelpt;
- Het onderhoud van apparatuur, zoals scanners en printers, is jouw expertise;
- Je bent een innovator; je voert wijzigingen door, van nieuwe installaties tot configuratieaanpassingen;
- Je documenteert je werk zorgvuldig en stelt werk- en onderhoudsbonnen op;
- Als technisch onderlegd persoon bereid je opdrachten voor en voer je tests uit;
- Het telefonisch assisteren bij het oplossen van storingen is een vanzelfsprekendheid voor jou;
- Je bent de schakel tussen technologie en mensen, waarbij je IT-gerelateerde vragen van gebruikers beantwoordt;
- Het bijhouden van een nauwkeurig logboek van je werkzaamheden is van groot belang;
- Je draagt bij aan de verbetering van onze servicekwaliteit en houdt klanten op de hoogte van de voortgang van hun verzoeken.
Over het bedrijf
Organisatie:
Wij zijn een internationale organisatie die opereert in maar liefst 96 landen, met meer dan 13.000 medewerkers, waarvan ruim 400 in Haarlem. Als wereldleider in vertrouwde identiteiten, streven wij ernaar om burgers en consumenten in staat te stellen te communiceren, betalen, verbinden, reizen en stemmen op manieren die passen bij onze moderne wereld, waarin alles met elkaar is verbonden. Onze producten onderscheiden zich door hun hoge kwaliteit, veiligheid en uniciteit.
Functie-eisen
Wat vragen wij:
- Minimaal MBO-niveau 4 of gelijkwaardige ervaring;
- Minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie als service engineer of storingsmonteur;
- Kennis van Microsoft-producten zoals Microsoft Office, Windows Server en Windows Desktop;
- Rijbewijs (B) en bereidheid om te reizen, zowel nationaal als internationaal;
- Ervaring met SQL is een pluspunt;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, klant- en servicegerichtheid;
- Zelfstandig en nauwkeurig werken, ook onder druk.
Arbeidsvoorwaarden
- €2800,- en €3500,- o.b.v. 36-urige werkweek;
- Pensioen middelloonregeling;
- Mogelijkheid tot het volgen van opleiding en/of cursussen om jezelf te ontwikkelen en op termijn wellicht door te groeien;
- 25 Vakantiedagen;
- Reiskostenvergoeding tot 60km enkele reis;
- Telefoon en laptop;
- Fietsplan.
job-detail-footer