Functioneel Beheerder AFAS
- reference-number: 207621
- posted: 29 oktober 2024
- form-of-employment: Permanent
- Tarief: € 3500 - € 4900
- Opleiding: HBO
- industry: Maatschappelijke dienstverlening
- Ervaring: Junior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Functioneel beheerder
Lijkt het je leuk om een grote maatschappelijk bijdrage te kunnen leveren middels jouw beheer skills? Heb jij kennis van HRM-processen,kun jij de organisatie adviseren in hun gebruik van AFAS en zet jij je graag in voor een kwetsbare groep binnen onze samenleving? Lees dan snel verder!
Functieomschrijving
- Je beheert de HRM module binnen AFAS Profit;
- Je breng in kaart wat de wensen en behoefte zijn vanuit de organisatie m.b.t. de processen en de inrichting van de applicatie;
- Je doorgrondt de HRM processen en weet deze te optimaliseren;
- Je adviseert de organisatie in de mogelijkheden binnen AFAS;
- Je lost incidenten op en schakelt deze waar nodig door naar de leverancier;
- Het beheren van het landschap incl. AFAS, aanleunende applicaties en de koppelingen.
Over het bedrijf
De organisatie waar je komt te werken is een landelijk overkoepelende orgaan van diverse organisaties in hetzelfde werkveld. Afgelopen jaarwisseling was een belangrijk moment, de AFAS livegang heeft namelijk begin januari plaatsgevonden. Je komt te werken binnen de afdeling ICT in een team van 8 gedreven en enthousiaste Functioneel Beheerders waarvan er op dit moment twee Functioneel Beheerders zich bezig houden met AFAS. Gezien de AFAS livegang, landelijk bijna 2000 gebruikers die moeten worden ondersteund en de vele processen die geoptimaliseerd kunnen worden, is de organisatie opzoek naar een ervaren kracht op het gebied van AFAS HRM om het team te versterken.
Binnen het team richt je je op het beheren van de AFAS applicatie en koppelingen. Je houd je bezig met de lopende projecten en bijbehorende roadmap als het gaat om AFAS en richt je daarbij op wijziging- en procesbeheer. Daarbij maak je workflows voor de diverse modules, weet je autorisaties toe te kennen en ben je in charge voor het leveranciersmanagement.
Waarom wil je hier werken?
Binnen het team richt je je op het beheren van de AFAS applicatie en koppelingen. Je houd je bezig met de lopende projecten en bijbehorende roadmap als het gaat om AFAS en richt je daarbij op wijziging- en procesbeheer. Daarbij maak je workflows voor de diverse modules, weet je autorisaties toe te kennen en ben je in charge voor het leveranciersmanagement.
Waarom wil je hier werken?
- Een maatschappelijke dienstverlener als werkgever, waardoor jij met jouw skills dagelijks een heleboel mensen helpt en blij kunt maken;
- Je speelt een cruciale rol in de optimalisatie van het gebruik van AFAS;
- Een rol met veel vrijheid in je werkzaamheden, vanaf welke plek je werkt en wanneer je werkt.
- Je bent de Senior van het team dat schakelt met de directie om advies uit te brengen, dit maakt jouw werk extra divers!
Functie-eisen
- HBO werk- en denkniveau;
- Je hebt ervaring als Functioneel Beheerder met de AFAS HRM & ERP modules;
- Je bezit over gedegen kennis van HRM processen.
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris tot €4.900,- o.b.v. een 36-urige werkweek;
- Eindejaarsuitkering;
- Vakantiegeld: 8,33% van bruto jaarsalaris;
- Vakantiedagen: 25 dagen;
- Reiskosten: 21 cent/kilometer;
- Afdracht pensioen;
- Ziektekosten: €50, per maand tegemoetkoming
- Opleidingsmogelijkheden.
Jefferson Wells werft, bemiddelt en detacheert finance professionals en salarisadminstrateurs van startende professionals tot topsegment managementniveau. Dat doen wij door goed te kijken naar de wensen en behoeften van zowel de opdrachtgever als de professional. Daarnaast zijn we er voor bemiddeling van zzp’ers en het vervullen van vaste posities in diverse sectoren. Jefferson Wells is onderdeel van ManpowerGroup, één van 's werelds meest ethische bedrijven.