Applicatie Support Engineer
- reference-number: 217690
- posted: 12 december 2024
- form-of-employment: Permanent
- salary-rate: € 2800 - € 3200
- industry: IT
- experience: Junior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Technisch Applicatie Beheerder
Ben jij analytisch aangelegd? Vind jij het leuk om je vast te bijten in complexe vraagstukken? Solliciteer dan nu voor de functie Applicatie Support Engineer bij deze groeiende organisatie in regio Twello.
header-funct-public
- Het uitvoeren van probleemanalyses.
- Het bewaken van de voortgang en opvolging van vraagstukken.
- Query's aanmaken in SQL om het product te optimaliseren.
- Consultants ondersteunen die op locatie bij de klant werkzaam zijn.
- Testen van nieuwe releases.
header-over-companydesc
Voor een snelgroeiende organisatie in de regio van Apeldoorn zijn wij op zoek naar een Applicatie Support Engineer. De organisatie is gespecialiseerd in voorraadoptimalisatie. Met meer dan 1.300 klanten, zowel nationaal als internationaal, zijn ze een belangrijke speler in het leveren van software en kennis voor planning- en voorraadbeheer.
Als Applicatie Support Engineer maak je deel uit van een team van 16 enthousiaste collega's. In deze rol fungeer je als het centrale aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij je technische vragen beantwoordt en assisteert bij eventuele problemen. Met jouw analytische vaardigheden kun je problemen snel doorgronden en oplossen. Wat deze baan extra leuk maakt, is dat je veel vrijheid krijgt en jouw ideeën echt worden gewaardeerd. Je gaat niet alleen bestaande processen verbeteren, maar ook met nieuwe oplossingen komen om de dienstverlening nóg beter te maken.
Binnen de organisatie heerst er een nuchtere werkmentaliteit, samen streven ze naar succes. Dagelijks wordt er gezamenlijk geluncht in het bedrijfscafé en er wordt wekelijks een borrel georganiseerd. Bovendien beschikt de organisatie over een eigen Academy, waar zowel klanten als collega's trainingen kunnen volgen.
Ben jij enthousiast geworden of wil je meer weten over de vacature? Neem contact op met Max van Oostrom van Experis via 06-14637900 of [email protected].
Als Applicatie Support Engineer maak je deel uit van een team van 16 enthousiaste collega's. In deze rol fungeer je als het centrale aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij je technische vragen beantwoordt en assisteert bij eventuele problemen. Met jouw analytische vaardigheden kun je problemen snel doorgronden en oplossen. Wat deze baan extra leuk maakt, is dat je veel vrijheid krijgt en jouw ideeën echt worden gewaardeerd. Je gaat niet alleen bestaande processen verbeteren, maar ook met nieuwe oplossingen komen om de dienstverlening nóg beter te maken.
Binnen de organisatie heerst er een nuchtere werkmentaliteit, samen streven ze naar succes. Dagelijks wordt er gezamenlijk geluncht in het bedrijfscafé en er wordt wekelijks een borrel georganiseerd. Bovendien beschikt de organisatie over een eigen Academy, waar zowel klanten als collega's trainingen kunnen volgen.
Ben jij enthousiast geworden of wil je meer weten over de vacature? Neem contact op met Max van Oostrom van Experis via 06-14637900 of [email protected].
header-requirements
- Een teamplayer met een analytische instelling;
- Proactief en oplossingsgericht.
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
- Kennis van MS SQL en SQL server is een pré.
header-terms-cond
- Salaris tot 3.200 euro bruto o.b.v. een fulltime werkweek;
- 26 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- Interne training op bedrijfsspecifieke software;
- Reiskostenvergoeding;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkelingen d.m.v. trainingen en opleidingen;
- E-Learning platform met (bijna) alle IT-trainingen en opleidingen die je kunt voorstellen;
- 50 euro tegemoetkoming ziektekosten (kun je bovenop je brutosalaris rekenen).
job-detail-footer