Medior Global Service Desk Specialist
- Referentienummer: 217887
- Geplaatst: 16 december 2024
- Soort dienstverband: Permanent
- Salaris: € 2800 - € 4000
- Opleiding: MBO
- Industrie: Chemische industrie
- Ervaring: Medior
- Full-time/Part-time: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Ben jij een enthousiaste IT-professional die graag het eerste aanspreekpunt is voor IT-vragen binnen een dynamische internationale organisatie? Heb je een passie voor het ondersteunen van gebruikers en het oplossen van technische uitdagingen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken een Global Service Desk Specialist die ons team komt versterken en onze medewerkers wereldwijd helpt met IT-gerelateerde vragen en problemen.
Dit ga je doen
Als Global Service Desk Specialist ben je het eerste aanspreekpunt voor al onze medewerkers die IT-ondersteuning nodig hebben. Je bent verantwoordelijk voor het adviseren, ondersteunen en oplossen van IT-gerelateerde vragen en problemen. Daarnaast onderhoud je contact met leveranciers over hardware-aankopen, garanties en reparaties. Tot je dagelijkse taken behoren onder andere:
- Registreren, verwerken en prioriteren van tickets binnen het ITSM, volgens ITIL-processen
- Monitoren en communiceren van ticketvoortgang, en indien nodig escaleren
- Herkennen van terugkerende problemen en uitvoeren van root cause analyses
- Ondersteunen, trainen en adviseren van eindgebruikers en IT-collega’s
- Aanschaffen, installeren en beheren van IT-hardware, inclusief voorraadbeheer
Hier ga je werken
Wij zijn een toonaangevende wereldwijde producent in de circulaire economie, gespecialiseerd in het hergebruiken van natuurlijke grondstoffen. Met locaties over de hele wereld spelen we een belangrijke rol in duurzaamheid. Onze IT-afdeling biedt ondersteuning aan medewerkers wereldwijd, zodat zij hun werk efficiënt en zonder technische belemmeringen kunnen uitvoeren. Als Global Service Desk Specialist ben jij een onmisbare schakel in dit proces.
Dit neem je mee
We zoeken een specialist met een passie voor IT, klantgerichtheid en sterke communicatieve vaardigheden. De ideale kandidaat beschikt over:
- Een MBO diploma en minimaal drie jaar ervaring of een opleiding in Informatica of een vergelijkbaar vakgebied
- Vloeiende beheersing van Nederlands en Engels
- Ervaring met ITIL-processen (ITIL Foundations-certificering is een pre)
- Zelfstandig werken en effectief communiceren, zowel schriftelijk als mondeling, binnen een virtueel team
Dit krijg je
- Werken in een mensgerichte, open en dynamische cultuur met sterke persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden
- Salaris tussen € 2.800,- en € 4.000,- o.b.v. 40 uur
- Fulltime baan van 40 uur
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd
- Een op maat gemaakt opleidingstraject
iSense, PEAK-IT en Ciber bundelen hun krachten en gaan verder als Experis Nederland. Met één groot netwerk van meer dan 450 klanten vinden wij een IT-baan die past bij jouw wensen, talent(en) en ambities. Wat doe jij het liefst en waar wil jij naar toe groeien in jouw IT-carrière? Want werken via Experis Nederland betekent investeren in jouw persoonlijke groei.