IT Team Supervisor | Den Haag | 3200-4000
- Referentienummer: 220985
- Geplaatst: 04 februari 2025
- Soort dienstverband: Tijdelijk
- Salaris: € 3200 - € 4000
- Industrie: Landbouw en jacht
- Ervaring: Medior
- Full-time/Part-time: Fulltime
- Specialisatie: Manager
Ben je toe aan een IT-uitdaging die uitdagend blijft,waarbij jij zelf startend bent in de IT omgeving bij onze opdrachtgever? Vindt jij het niet eng om een team te coachen,aan te sturen,maar ook zelf mee te draaien in de operatie? Heb jij je sporen al verdiend op de Servicedesk en heb je aantoonbare ervaring met het coördineren (van een servicedesk)? En haal jij energie uit het helpen van eindgebruikers en het verbeteren van het team? Solliciteer dan snel op deze functie voor Team Supervisor en bouw verder aan jouw IT-carrière.
Dit ga je doen
Je bent het eerste aanspreekpunt voor het servicedeskteam, onze eind klant en voor Experis zelf. Deze klant is een Europese instantie die dagelijks werkt aan de veiligheid van Europa.
Deze functie is enorm divers. Je zorgt ervoor dat de afgesproken KPI’s behaald worden en dat de verwachtingen van de klant gehaald en overtroffen worden. Je coacht onze engineers om het beste uit zichzelf te halen voor onze eindklant, stelt het rooster op, en hebt zeer geregeld overleg met de klant en Experis over de dienstverlening en projecten die invloed hebben op de servicedesk. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor changes en ondersteun je onze klant bij het opstellen van management rapportages.
Doordat je ook onze engineers ondersteunt is het essentieel dat je zelf ook op drukke momenten meedraait in het team en hierbij zelf ook verbeter en knelpunten herkent, die jij vervolgens weer bespreekbaar maakt met het team. Kan er een incident niet door ons team opgelost worden? Dan zet je de meldingen door naar de volgende lijn. Ook als je melding is doorgezet blijf je de voortgang met het team monitoren. Ongeacht het probleem weet jij altijd het hoofd koel te houden en klant- en servicegericht te blijven en informeer je de klant proactief bij grote verstoringen.
Als Team Supervisor:
Deze functie is enorm divers. Je zorgt ervoor dat de afgesproken KPI’s behaald worden en dat de verwachtingen van de klant gehaald en overtroffen worden. Je coacht onze engineers om het beste uit zichzelf te halen voor onze eindklant, stelt het rooster op, en hebt zeer geregeld overleg met de klant en Experis over de dienstverlening en projecten die invloed hebben op de servicedesk. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor changes en ondersteun je onze klant bij het opstellen van management rapportages.
Doordat je ook onze engineers ondersteunt is het essentieel dat je zelf ook op drukke momenten meedraait in het team en hierbij zelf ook verbeter en knelpunten herkent, die jij vervolgens weer bespreekbaar maakt met het team. Kan er een incident niet door ons team opgelost worden? Dan zet je de meldingen door naar de volgende lijn. Ook als je melding is doorgezet blijf je de voortgang met het team monitoren. Ongeacht het probleem weet jij altijd het hoofd koel te houden en klant- en servicegericht te blijven en informeer je de klant proactief bij grote verstoringen.
Als Team Supervisor:
- Blijf je groeien in IT-infrastructuren, Operating Systems, applicaties en hardware, en vindt je het leuk om met de techniek bezig te blijven;
- Werk je in shifts, jij hebt dan ook geen probleem met flexibele werktijden (07:00 – 19:00);
- Haal je certificaten voor en door de werkzaamheden die je dagelijks verricht;
- Ben je altijd klant- en oplossingsgericht;
- Verover jij je werkplek als onmisbare supportspecialist voor de eindgebruikers;
- Werk jij aan de productiviteit van de opdrachtgever;
- Weet jij het beste uit onze engineers te halen en te motiveren;
- Weet jij de verwachting van onze klant te overtreffen.
Hier ga je werken
Op zoek naar een organisatie die het nét even anders doet? Zoek dan niet verder. Experis is energiek, eigenwijs en bovendien enorm geïnteresseerd in JOU! Want jouw cv zegt wat je hebt gedaan, maar door het gesprek aan te gaan ontdekken we in de diepte waarom je doet wat je doet, wat jou drijft en hoe wij kunnen bijdragen aan jouw werkgeluk. Deze opdracht is op locatie en is voor een jaar of langer.
Wij willen continue investeren in jouw ontwikkeling: of je nou net uit de schoolbanken komt rollen of al jaren in het vak zit. Wij geloven namelijk dat jij pas écht het verschil kan maken, wanneer je de juiste certificeringen kan toevoegen aan jouw cv en waardevolle werkervaring opdoet. Dit kan in de detachering of direct bij een van onze opdrachtgevers.
Wij willen continue investeren in jouw ontwikkeling: of je nou net uit de schoolbanken komt rollen of al jaren in het vak zit. Wij geloven namelijk dat jij pas écht het verschil kan maken, wanneer je de juiste certificeringen kan toevoegen aan jouw cv en waardevolle werkervaring opdoet. Dit kan in de detachering of direct bij een van onze opdrachtgevers.
Dit neem je mee
Je hebt een ambitieus karakter en goede communicatieve vaardigheden. Bovendien ga jij geen uitdaging uit de weg. Sterker nog, deze pak je graag met beide handen aan. Wil je een werkgever die jou kansen biedt om door te groeien? Wij denken altijd met je mee om het beste uit jezelf te halen.
Dit zijn jouw kwaliteiten:
Dit zijn jouw kwaliteiten:
- HBO werk en denk niveau;
- Nieuwsgierigheid naar de nieuwste ontwikkelingen binnen de IT;
- Een goede beheersing van de Engelse & Nederlandse taal;
- 5+ jaar relevante werkervaring;
- Rijbewijs B (pre).
Dit krijg je
- Salaris tussen de €3.200 en €4.000 per maand (obv 40 uur)
- Fulltime baan van 40 uur per week;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
iSense, PEAK-IT en Ciber bundelen hun krachten en gaan verder als Experis Nederland. Met één groot netwerk van meer dan 450 klanten vinden wij een IT-baan die past bij jouw wensen, talent(en) en ambities. Wat doe jij het liefst en waar wil jij naar toe groeien in jouw IT-carrière? Want werken via Experis Nederland betekent investeren in jouw persoonlijke groei.