Service Manager
Referentienummer: 221686
Geplaatst: 07 maart 2025
Soort dienstverband: Permanent
Salaris: € 4000 - € 6700
Industrie: Financiele instellingen
Ervaring: Medior
Full-time/Part-time: Fulltime
Specialisatie: Manager
Ben jij een Service Manager met de juiste agile insteek en op zoek naar een dynamische en uitdagende functie? Heb jij kennis van Modern Workplace en Microsoft Producten? Lijkt het jou leuk om samen met collega’s de Cloud Infrastructuur naar een hoger niveau te tillen? Dan zoeken wij jou!
Dit ga je doen
- Fungeren als linking pin tussen de business, leverancier en interne en externe stakeholders;
- Regie voeren op de processen, leveringen en kwaliteit waarbij je de strategische visie van de organisatie in het oog houdt;
- Team overstijgend schakelen met de afdeling over mogelijkheden, risico’s en kansen op het gebied van Modern Workplace;
- Borgen en optimaliseren van de service processen;
- Gevraag en ongevraagd frisse ideeën aandragen ter verbetering van de huidige situatie.
Hier ga je werken
De organisatie is een maatschappelijke dienstverlener die zich inzet voor alle burgers in Nederland. De organisatie speelt een essentiële rol in de samenleving. Mensgericht werken staat bij hen hoog in het vaandel, dit geldt voor hun interne medewerkers, maar ook in hun externe dienstverlening. Binnen deze organisatie heerst een hoog verantwoordelijkheidsgevoel om het werk goed uit te voeren en de dienstverlening te optimaliseren.
De afdeling waarbinnen je komt te werken is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, het beheer en onderhoud van de ICT-diensten. In samenwerking met jouw collega’s zoek je continue naar risico’s, kansen en mogelijkheden binnen de Cloud infrastructuur. Je fungeert als linking pin tussen de afdeling, het management en de leveranciers en houdt hoog over regie op alle afspraken, leveringen en verbeterkwesties. Als Service Manager challenge je de outsourcingspartijen om te streven naar kwaliteit, continuïteit en gestroomlijnde processen zodat dit doorschijnt in de interne organisatie. Hierbij hou je de strategische visie van de organisatie continue in het oog en adviseer je omtrent tactische bewegingen.
De afdeling waarbinnen je komt te werken is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, het beheer en onderhoud van de ICT-diensten. In samenwerking met jouw collega’s zoek je continue naar risico’s, kansen en mogelijkheden binnen de Cloud infrastructuur. Je fungeert als linking pin tussen de afdeling, het management en de leveranciers en houdt hoog over regie op alle afspraken, leveringen en verbeterkwesties. Als Service Manager challenge je de outsourcingspartijen om te streven naar kwaliteit, continuïteit en gestroomlijnde processen zodat dit doorschijnt in de interne organisatie. Hierbij hou je de strategische visie van de organisatie continue in het oog en adviseer je omtrent tactische bewegingen.
Dit neem je mee
- HBO denk- en werkniveau;
- 5 jaar ervaring als ICT Service Manager of een soortgelijke rol;
- ITIL certificering;
- Je hebt aantoonbare kennis van Microsoft producten als Microsoft 365, Azure, Intune, Exchange, Purview en clouddiensten;
- Je bent te omschrijven als proactief en in staat om te werken in een dynamische omgeving.
Dit krijg je
- Een 38-urige werkweek;
- 13e maand;
- Vakantiedagen: 25 dagen;
- Reiskosten: 23 cent/kilometer of OV volledig vergoed;
- Pensioen;
- Ziektekosten: € 50,- per maand tegemoetkoming;
- Ruime opleidingsmogelijkheden;
- Hybride werken.
