IT Servicedeskmedewerker | Den Haag | 3450 - 4200
reference-number: 222097
posted: 10 maart 2025
form-of-employment: Tijdelijk
salary-rate: € 3450 - € 4200
industry: Overige financiele dienstverlening
experience: Medior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Ben jij op zoek naar een bijzondere IT-uitdaging? Een omgeving waar je niet alleen technische support biedt,maar ook werkt met systemen die essentieel zijn voor de ondersteuning van een zeer representatieve werkplek in Nederland? Dan is deze kans precies wat je zoekt!
En ook als deze vacature niet helemaal jouw ding is,aarzel dan niet om contact op te nemen! Ik help je graag verder en zorg ervoor dat ik de perfecte match voor jou vind!
header-funct-public
- Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor gebruikers die tegen knelpunten in de IT-systemen aanlopen.
- Je biedt ondersteuning door instructies te geven en schrijft gebruiksvriendelijke handleidingen voor eindgebruikers.
- Je draagt bij aan zelfstandige projecten, denkt actief mee over de ontwikkeling en implementatie van standaarden en onderhoudt contacten met leveranciers.
- Je toont een proactieve houding bij het oplossen van complexe vraagstukken en werkt gericht aan duurzame oplossingen.
header-over-companydesc
Deze mooie organisatie speelt een belangrijke rol in de ondersteuning van een institutionele omgeving die zich richt op het ondersteunen van vertegenwoordigers in Nederland. Binnen dit bijzondere team zorg jij ervoor dat de IT-infrastructuur perfect werkt. Representativiteit, zorgvuldigheid en betrouwbaarheid zijn waarden die hier hoog in het vaandel staan. Als IT Servicedeskmedewerker werk je in een klein team van professionals, die samen zorgen voor een goedlopende en betrouwbare werkomgeving.
header-requirements
- Rijbewijs B.
- MBO-3 IT-diploma.
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare IT-functie, met ervaring in het werken met tools en systemen zoals Windows, iPhone, TOPDesk, Microsoft 365, Azure en netwerkbeheer.
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, met het vermogen om in stressvolle situaties effectief om te gaan met klantvragen en technische vraagstukken.
- Kennis van relevante wet- en regelgeving, richtlijnen en procedures binnen het vakgebied.
- Inzicht in de functionele en hiërarchische verhoudingen binnen een overheidsorganisatie.
- Bereidheid om stand-by diensten te draaien.
- Bereidheid om deel te nemen aan een uitgebreide screening als onderdeel van het sollicitatieproces.
header-terms-cond
- Een salaris tussen € 3.450,- en € 4.200,- per maand o.b.v. 40 uur per week;
- Een baan van 36 uur per week;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De mogelijkheid om hybride te werken;
- Een persoonlijke fieldmanager als vaste contactpersoon gedurende je dienstverband;
- Een op maat gemaakt opleidingstraject, omdat we geloven dat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroeimogelijkheden binnen alle practice areas, bijvoorbeeld richting projectmanagement, security of beheer.
job-detail-footer
