Functioneel Beheerder Klantapplicaties
reference-number: 222513
posted: 28 februari 2025
form-of-employment: Permanent
Tarief: € 4000 - € 5400
industry: IT
Ervaring: Medior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Functioneel beheerder
Ben jij een gedreven functioneel beheerder die graag het verschil maakt binnen een organisatie? Wil jij werken in een spilfunctie binnen een maatschappelijke omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving
Als Functioneel Beheerder ben je verantwoordelijk voor diverse Klantapplicaties. Naast het functioneel beheren en onderhouden van applicaties heb je een coördinerende rol richting leveranciers die changes en issues oppakken en zorg je voor procesoptimalisatie. Ook neem je een junior collega mee in jouw kennis en kunde.
Werkzaamheden:
Werkzaamheden:
- Functioneel beheren van klantapplicaties;
- In gesprek met gebruikers om applicaties en processen te optimaliseren;
- Vervullen van een spilfunctie tussen organisatie en software leveranciers;
- Leveranciersmanagement: contact met leveranciers over vraagstukken, regie houden, voeren van SLA gesprekken en kritisch kijken naar geleverde diensten;
- Testen van opgeleverde resultaten;
- Meewerken in projecten die spelen in de organisatie, zoals een nieuw klant systeem of onderzoeken van nieuwe ERP oplossingen;
- Adviseren van de organisatie op het gebied van jouw expertise.
Over het bedrijf
Voor onze opdrachtgever, een dienstverlenende organisatie in de regio van Eindhoven, zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder Klantapplicaties.
Binnen deze organisatie speelt IT een essentiële ondersteunende rol. Het IT-team bestaat uit 30 enthousiaste professionals. 7 collega's richten zich op het functioneel beheer van een 60-tal applicaties, overzichtelijk onderverdeeld in diverse domeinen. Binnen het team staat samenwerking en professionalisering centraal.
Binnen deze organisatie speelt IT een essentiële ondersteunende rol. Het IT-team bestaat uit 30 enthousiaste professionals. 7 collega's richten zich op het functioneel beheer van een 60-tal applicaties, overzichtelijk onderverdeeld in diverse domeinen. Binnen het team staat samenwerking en professionalisering centraal.
Functie-eisen
- Een afgeronde hbo-opleiding;
- Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie op snijvlak van organisatie en applicaties;
- Kennis en ervaring van klantgerichte applicaties;
- Ervaring met leveranciersmanagement en regie houden op lopende vraagstukken;
- Je beschikt over een goed analytisch vermogen, neemt graag je verantwoordelijkheid over jouw focusgebied, hebt goede communicatieve vaardigheden en je werkt graag resultaatgericht.
Arbeidsvoorwaarden
- Salarismogelijkheden tot 5.400 euro o.b.v. een 36-urige werkweek;
- Eindejaarsuitkering;
- 24 vakantiedagen en de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen;
- Flexibiliteit qua werkuren en thuiswerkmogelijkheden;
- Opleidingsbudget om te blijven ontwikkelen en groeien binnen je functie;
- Ruimte om de functie naar eigen inzicht te vervullen.
job-detail-footer
