Junior ICT Beheerder
reference-number: 222838
posted: 10 maart 2025
form-of-employment: Permanent
salary-rate: € 3000 - € 3850
education: MBO
industry: Openbaar bestuur - overheidsdiensten en verplichte sociale verzekeringen
experience: Junior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Ben jij iemand die veel affiniteit heeft met het afhandelen van incidenten en die zich graag bezighoudt met het vastleggen hiervan? Vind jij het leuk om in een dynamische en gezellige omgeving aan het werk te zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou!
header-funct-public
Wat ga je doen?
Als Jr Beheerder ICT binnen het IT Operations Center ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van 1e en enkele 2e lijns Incidenten en changes. Dit doe je door het aannemen en vastleggen van laag complexe incidentmeldingen en vragen of probleemstellingen. Na classificatie van de incidenten o.b.v. een prioriteitenlijst interpreteer en diagnosticeer je de impact van het incident. Om dit goed te kunnen doen win je zo nodig nadere informatie in bij gebruikers, klanten of je direct leidinggevende. Op basis van de impact en complexiteit van het incident voer je eventueel herstelwerkzaamheden uit of escaleer je het naar een afhandelgroepen. Ook draag je zorg voor een goede registratie van het incident en de voortgang in het registratiesysteem.
In deze functie draag jij als eerste aanspreekpunt bij incidenten en als onderdeel van een 24/ 7 volcontinue ploegendienst zorg voor de kwaliteit van de IT dienstverlening van de afdeling. Daarbij verricht je ondersteunende werkzaamheden, zoals het ondersteunen bij wachtwoord of account problemen en het correct laten werken van de diverse services die ingezet worden ter ondersteuning van de operationele bedrijfsvoering van Defensie.
Als Jr Beheerder ICT binnen het IT Operations Center ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van 1e en enkele 2e lijns Incidenten en changes. Dit doe je door het aannemen en vastleggen van laag complexe incidentmeldingen en vragen of probleemstellingen. Na classificatie van de incidenten o.b.v. een prioriteitenlijst interpreteer en diagnosticeer je de impact van het incident. Om dit goed te kunnen doen win je zo nodig nadere informatie in bij gebruikers, klanten of je direct leidinggevende. Op basis van de impact en complexiteit van het incident voer je eventueel herstelwerkzaamheden uit of escaleer je het naar een afhandelgroepen. Ook draag je zorg voor een goede registratie van het incident en de voortgang in het registratiesysteem.
In deze functie draag jij als eerste aanspreekpunt bij incidenten en als onderdeel van een 24/ 7 volcontinue ploegendienst zorg voor de kwaliteit van de IT dienstverlening van de afdeling. Daarbij verricht je ondersteunende werkzaamheden, zoals het ondersteunen bij wachtwoord of account problemen en het correct laten werken van de diverse services die ingezet worden ter ondersteuning van de operationele bedrijfsvoering van Defensie.
header-over-companydesc
Waar ga je werken?
Het JIVC is een professionele IV/ICT-organisatie, die de Defensieonderdelen en andere klanten binnen de overheid faciliteert in het effectief en doelmatig kunnen (blijven) uitvoeren van hun taken. Als organisatie staat JIVC voor betrouwbare, beveiligde IV/ICT-diensten die marktconform zijn wat betreft techniek en prijs. Medewerkers binnen JIVC werken samen en delen kennis, vanuit het besef dat alleen op deze wijze de beste kwaliteit kan worden geleverd.
Thuiswerken is helaas niet mogelijk.
Het JIVC is een professionele IV/ICT-organisatie, die de Defensieonderdelen en andere klanten binnen de overheid faciliteert in het effectief en doelmatig kunnen (blijven) uitvoeren van hun taken. Als organisatie staat JIVC voor betrouwbare, beveiligde IV/ICT-diensten die marktconform zijn wat betreft techniek en prijs. Medewerkers binnen JIVC werken samen en delen kennis, vanuit het besef dat alleen op deze wijze de beste kwaliteit kan worden geleverd.
Thuiswerken is helaas niet mogelijk.
header-requirements
Wat zijn de functie-eisen?
Voor deze functie neem je de volgende kwalificaties en eigenschappen mee:
Je bent bereid mee te draaien in een ploegendienst; ochtend, middag, nacht en weekenddiensten.
Daarnaast breng je de volgende competenties mee:
Voor deze functie neem je de volgende kwalificaties en eigenschappen mee:
- Een afgeronde MBO (minimaal niveau 3) of HBO opleiding en de motivatie om jezelf verder te ontwikkelen.
- Minimaal 1 jaar werkervaring binnen een IT servicedesk omgeving.
- Kennis van het werken met een incidenten registratie systeem zoals Topdesk of ServiceNow.
Je bent bereid mee te draaien in een ploegendienst; ochtend, middag, nacht en weekenddiensten.
Daarnaast breng je de volgende competenties mee:
- Je bent communicatief vaardig.
- Analytisch.
- Klantgerichtheid en resultaatgerichtheid.
header-terms-cond
Wat krijg je?
Bij deze functie krijg je:
- Een salaris van € 3000 tot € 3800 (afhankelijk van kennis en ervaring) exclusief IKB-budget. - Salaris is o.b.v. 38 uur per week conform schaal 6 CAO Defensie.
Verder krijg je: - Verschillende ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden. - Reiskosten vergoeding. - De mogelijkheid om voor Defensie te werken, de gaafste werkgever van Nederland!
Bij deze functie krijg je:
- Een salaris van € 3000 tot € 3800 (afhankelijk van kennis en ervaring) exclusief IKB-budget. - Salaris is o.b.v. 38 uur per week conform schaal 6 CAO Defensie.
Verder krijg je: - Verschillende ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden. - Reiskosten vergoeding. - De mogelijkheid om voor Defensie te werken, de gaafste werkgever van Nederland!
job-detail-footer
