Servicedeskmedewerker op locatie bij een overheidsinstelling
- Referentienummer: 177131
- Geplaatst: 01 november 2023
- Soort dienstverband: Tijdelijk
- Salaris: € 2100 - € 2800
- Opleiding: MBO
- Industrie: IT
- Ervaring: Junior
- Full-time/Part-time: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Dit ga je doen
In de rol van Servicedeskmedewerker bij onze overheidsinstelling ben je verantwoordelijk voor het leveren van eerstelijns technische ondersteuning aan onze interne gebruikers. Je staat klaar om hun vragen en problemen met betrekking tot IT-systemen en -applicaties op te lossen. Jouw doel is om ervoor te zorgen dat onze collega's naadloos kunnen blijven werken en hun taken kunnen uitvoeren zonder hinder van technische obstakels.
Verantwoordelijkheden:
- Aannemen en registreren van binnenkomende serviceverzoeken via telefoon, e-mail of ticketingsysteem.
- Analyseren en oplossen van technische problemen, inclusief hardware- en softwaregerelateerde kwesties.
- Escaleren van complexere problemen naar de tweede lijn of specialistische teams indien nodig.
- Proactief informeren van gebruikers over de status van hun verzoeken en het bieden van follow-upondersteuning.
- Bijdragen aan de kennisbank door veelvoorkomende problemen en oplossingen te documenteren.
Hier ga je werken
Wil jij onderdeel uitmaken van een organisatie die jou op alle vlakken van IT kan helpen? Dan is Experis jouw nieuwe werkgever!
Al meer dan 24 jaar helpen wij dagelijks meer dan 600.000 mensen met uiteenlopende vaardigheden aan werk. Hoe wij dat doen? Door met jou in gesprek te gaan en te ontdekken waar jij nou écht gelukkig van wordt, niet zomaar een ‘’nieuwe uitdaging’’.
Experis is actief rond de vijf belangrijkste practice areas: Business Transformation, Digital Workspace, Cloud & Infrastructure, Cyber Security en Enterprise Applications. Dit betekent ook dat jij brede doorgroeimogelijkheden hebt binnen Experis. Wij hebben de juiste mensen in huis om jou te helpen. Nieuwsgierig geworden? Laten we het gesprek aan gaan!
Dit neem je mee
- Een mbo IT-opleiding.
- Minimaal 2 jaar ervaring als Servicedeskmedewerker of een soortgelijke functie als Helpdeskmedewerker of IT-supportmedewerker.
- Kennis van Servicedesk beheer tools.
- Ervaring met werken in een formele omgeving.
Dit krijg je
- Salaris tussen € 2.100,- en € 2.800,- o.b.v. 40 uur.
- Fulltime baan van 40 uur (32 uur kan ook).
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto.
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.