Account Manager IT / Service Level Manager
- Referentienummer: 185583
- Geplaatst: 23 oktober 2024
- Soort dienstverband: Permanent
- Salaris: € 4500 - € 5850
- Opleiding: HBO
- Industrie: IT
- Ervaring: Medior
- Full-time/Part-time: Fulltime
- Specialisatie: Manager
Deze vacature is niet meer beschikbaar
Wil jij werken bij een technologisch bedrijf,dat de best beveiligde documenten in de wereld maakt en waar ook jij een exemplaar van in je bezit hebt? Wil jij werken aan oplossingen die het verschil kunnen maken op de levens van burgers en landen? Voel jij je op je gemak in een soms complexe,maar zeker ook dynamische omgeving die volop in beweging is? Heb jij ervaring als Service Level Manager of een soortgelijke functie in een ICT-omgeving? Dan willen we graag kennis met je maken!
Dit ga je doen
- De dienstverlening afstemmen op behoeften, doelstellingen en uitdagingen van de klant;
- Veranderingen in behoeftes in kaart brengen en bespreken met de interne stakeholders;
- Afspraken vastleggen in dienstbeschrijvingen, Service Level Agreements en DAP's;
- Incidenten afhandelen samen met de incidentmanager;
- Kwaliteit van de dienstverlening borgen en op niveau houden;
- Toezien op tijdigheid, kwaliteit, efficiëntie en KPI's;
- Fungeren als gatekeeper tussen de interne organisatie en klanten;
- Sturen op processen straktrekken volgens ITIL Foundation.
Hier ga je werken
Als Service Level Manager ben jij het aanspreekpunt binnen de ICT-dienstverlening op vooral tactisch niveau. Dit doe je voor de klant, de interne teams en de leverende partijen. Waar nodig steek je in op operationeel niveau, maar je bent voornamelijk tactisch en strategisch verantwoordelijk voor het klantcontact, de service level agreements en de documenten op orde houden. Jij bent vooral ook de persoon die de regie houdt op alle afspraken met interne en externe partijen die nodig zijn om de gewenste ICT-diensten te leveren en de overeengekomen KPI’s te realiseren.
Je wordt Service Level Manager binnen de afdeling programma management. De programmamanagers zijn commercieel verantwoordelijk voor de resultaten en de klanttevredenheid binnen de diverse programma’s en lopende projecten. Er is veel samenwerking met de afdelingen kwaliteit, security en de productieafdeling voor het personaliseren van de Nederlandse documenten m.b.t. security en persoonsbeveiliging. Alle afdelingen gezamenlijk bepalen de kwaliteit van onze dienstverlening, die natuurlijk moet overeenkomen met de verwachtingen van de klanten.
In deze functie zorg je er niet alleen voor dat de ICT-dienstverlening naar wens is, maar ook dat deze is afgestemd op de behoeften, doelstellingen en uitdagingen van de klant. Je brengt de veranderende behoeftes in kaart en bespreekt deze met de interne IT-teams, de servicedesk, de productieafdeling en eventueel externe leveranciers. Hiervoor werk je samen en stem je af met je collega’s van de afdeling kwaliteitscontrole en security en fungeer je voor zowel de interne organisatie en de klant als gatekeeper. Afspraken leg je vast in o.a. dienstbeschrijvingen, serviceafspraken of SLA’s en DAP’s. Daarnaast speel je een belangrijke rol in geval van incidenten waarbij je regelmatig samenwerkt met de Incidentmanager om te borgen dat de afgesproken kwaliteit van dienstverlening niet in gevaar komt. Het Service Level Management binnen onze organisatie staat aan de vooravond om, samen met de klant, een volgende professionaliseringsfase in te gaan. Mede hierom zoeken we iemand met ruime ervaring in het SLM-vakgebied, en een persoon die het leuk vindt om actief mee te denken en bij te dragen aan het verder professionaliseren van Service Level Management. Ben jij de ondernemende professional die alles processen volgens ITIL wijze strak trekt en kenmerkt met jou als echte 'regelaar'? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Waarom wil je hier werken:
Twijfel je nog of bovenstaande functie dé job is voor jou? Neem dan gerust contact met mij op om jouw vragen te bespreken. Ik vertel je graag meer! :)
Je wordt Service Level Manager binnen de afdeling programma management. De programmamanagers zijn commercieel verantwoordelijk voor de resultaten en de klanttevredenheid binnen de diverse programma’s en lopende projecten. Er is veel samenwerking met de afdelingen kwaliteit, security en de productieafdeling voor het personaliseren van de Nederlandse documenten m.b.t. security en persoonsbeveiliging. Alle afdelingen gezamenlijk bepalen de kwaliteit van onze dienstverlening, die natuurlijk moet overeenkomen met de verwachtingen van de klanten.
In deze functie zorg je er niet alleen voor dat de ICT-dienstverlening naar wens is, maar ook dat deze is afgestemd op de behoeften, doelstellingen en uitdagingen van de klant. Je brengt de veranderende behoeftes in kaart en bespreekt deze met de interne IT-teams, de servicedesk, de productieafdeling en eventueel externe leveranciers. Hiervoor werk je samen en stem je af met je collega’s van de afdeling kwaliteitscontrole en security en fungeer je voor zowel de interne organisatie en de klant als gatekeeper. Afspraken leg je vast in o.a. dienstbeschrijvingen, serviceafspraken of SLA’s en DAP’s. Daarnaast speel je een belangrijke rol in geval van incidenten waarbij je regelmatig samenwerkt met de Incidentmanager om te borgen dat de afgesproken kwaliteit van dienstverlening niet in gevaar komt. Het Service Level Management binnen onze organisatie staat aan de vooravond om, samen met de klant, een volgende professionaliseringsfase in te gaan. Mede hierom zoeken we iemand met ruime ervaring in het SLM-vakgebied, en een persoon die het leuk vindt om actief mee te denken en bij te dragen aan het verder professionaliseren van Service Level Management. Ben jij de ondernemende professional die alles processen volgens ITIL wijze strak trekt en kenmerkt met jou als echte 'regelaar'? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Waarom wil je hier werken:
- Een ambitieuze en gedreven organisatie die graag de titel als wereldleider behoud. Stil staan is een no go, experimenteren is de norm;
- Je bent de gatekeeper tussen de interne organisatie en de klant waarbij je ervoor zorgt dat de belangrijkste documenten van het land (en zelfs ter wereld) goed beveiligd zijn en blijven;
- Je werkt aan innovatieve oplossingen die wereldwijd worden gedistribueerd. Dankzij jou is de wereld een stukje veiliger!;
- Een organisatie waarin jouw groei voorop staat. Vanaf dag een kijken we naar een persoonlijk ontwikkelplan met daarin jouw groeipad: horizontaal of verticaal;
- Een verantwoordelijke functie waarin je jouw management skills kunt combineren met je interesse in IT-producten. Dagelijks verbind je diverse lagen binnen een organisatie om tot een succesvol resultaat te komen.
Twijfel je nog of bovenstaande functie dé job is voor jou? Neem dan gerust contact met mij op om jouw vragen te bespreken. Ik vertel je graag meer! :)
Dit neem je mee
- HBO denk- en werkniveau;
- Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Ervaring met het opstellen van ITIL procedures en processen
- Ervaring met het opstellen en beheren van SLA's en DAP's;
- Probleemoplossend, analytisch, proactief, je bent een echte regelaar en pitbull als het gaat om een strakke samenwerking;
- Aanpassingsvermogen en je weet te schakelen met diverse lagen binnen een organisatie.
Dit krijg je
- (Instap)salaris tot 5.850 euro bruto per maand o.b.v. een 36-urige werkweek;
- Bonusregeling;
- Zelfstandige en dynamische functie;
- Telefoon en laptop;
- Pensioenafdracht;
- 27 vakantiedagen.
iSense, PEAK-IT en Ciber bundelen hun krachten en gaan verder als Experis Nederland. Met één groot netwerk van meer dan 450 klanten vinden wij een IT-baan die past bij jouw wensen, talent(en) en ambities. Wat doe jij het liefst en waar wil jij naar toe groeien in jouw IT-carrière? Want werken via Experis Nederland betekent investeren in jouw persoonlijke groei.