Service Delivery Manager
- reference-number: 186878
- posted: 18 september 2024
- form-of-employment: Permanent
- salary-rate: € 4000 - € 5100
- industry: IT
- experience: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Manager
job-expired-message
Service Delivery Manager
header-funct-public
- Je werkt zelfstandig en bewaakt het overzicht van de verschillende werkstromen en de interne en externe ontwikkelingen die hier invloed op uitoefenen. Hierbij hou je rekening met de processen en werkwijze van de organisatie;
- Je inventariseert de verwachtingen van stakeholders met betrekking tot de ITIL en Agile processen. Vervolgens adviseer je hen en doe je voorstellen om dit te beheersen en denk je na over de impact op de IT-organisatie;
- Je maakt duidelijke procesbeschrijvingen, houdt informatiesessies en bouwt rapportages. Hiermee zorg je voor een heldere processen in de IT-organisatie;
- Je bewaakt en verbeterd de kwaliteit en operationele continuïteit van de ITIL en Agile processen binnen de organisatie;
- Je zorgt voor coördinatie voor de functionaliteit van de IT processen binnen de organisatie. Je bent gedreven in je werk en voelt je er verantwoordelijk voor.
header-over-companydesc
Voor een semi-overheidsinstelling in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Service Delivery Manager. De organisatie is verantwoordelijk voor een combinatie van maatschappelijke en commerciële taken en dit maakt hen een veelzijdig, dynamisch en uitdagend bedrijf om voor te werken. In totaal werken er ongeveer 700 medewerkers en ze zijn gevestigd in een gloednieuw, mooi en modern kantoor in Rotterdam.
Als Service Delivery Manager ben je verantwoordelijk voor de regievoering op verschillende diensten binnen de organisatie. In samenwerking met de technische partners zorg je op basis van de bijbehorende servicemanagement (SLA) afspraken en procedures voor een waarborging van de beschikbaarheid van deze diensten. Hierbij kan je denken aan Werkplekbeheer, IT-Servicedesk, Netwerk & Telecom en Infrastructuur. Dit komt mede voort uit de goede inrichting van de IT-Processen waar jij mee aan de slag gaat.
Als Service Delivery Manager ben je verantwoordelijk voor de regievoering op verschillende diensten binnen de organisatie. In samenwerking met de technische partners zorg je op basis van de bijbehorende servicemanagement (SLA) afspraken en procedures voor een waarborging van de beschikbaarheid van deze diensten. Hierbij kan je denken aan Werkplekbeheer, IT-Servicedesk, Netwerk & Telecom en Infrastructuur. Dit komt mede voort uit de goede inrichting van de IT-Processen waar jij mee aan de slag gaat.
header-requirements
- Je hebt hbo werk- en denkniveau;
- Je hebt minstens 5 jaar ervaring binnen de IT;
- Je hebt kennis en ervaring met ITIL en Agile werken;
- Je hebt ervaring met IT-procesmanagement, opzetten van rapportages en de documentatie van processen;
- Je hebt ervaring met servicemanagement tooling (TOPdesk is een pre);
- Je bent proactief en beweegt jezelf makkelijk binnen een organisatie;
- Je bent een echte teamplayer en kan collega's enthousiasmeren als organisator;
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
header-terms-cond
- Vakantiegeld: 8,33% van bruto jaarsalaris;
- Vakantiedagen: 25 + 1/2 dag per kwartaal als je niet ziek bent;
- Reiskosten: 19 cent/kilometer (maximum van € 200,- per maand);
- Ziektekosten: € 50,- per maand tegemoetkoming;
- Opleidingsmogelijkheden.
job-detail-footer