Medior Werkplekbeheerder | Barneveld
- reference-number: 206516
- posted: 15 november 2024
- form-of-employment: Permanent
- Tarief: € 3000 - € 4000
- industry: IT
- Ervaring: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Werkplekbeheerder
Voor de IT-afdeling van een gerenommeerd bedrijf in Barneveld zijn wij op zoek naar een ervaren werkplekbeheerder. Naast het participeren in de helpdesk,maak je deel uit van diverse projecten binnen het IT Servicedesk team. Dit team is niet alleen hardwerkend,maar ook bijzonder gezellig,waar diverse vraagstukken uit de organisatie samenkomen. Benieuwd naar deze uitdagende rol? Wij nodigen je van harte uit voor een kennismaking!
Functieomschrijving
• Het verbeteren en professionaliseren van de helpdesk en gerelateerde IT-processen;
• Actieve deelname aan IT-projecten;
• Eerste- en tweedelijns ondersteuning bieden aan collega’s;
• Telefonisch beantwoorden van technische vragen over hardware, software, vaste en mobiele telefonie;
• Oplossen van technische problemen, eventueel in samenwerking met onze systeem- en netwerkingenieurs;
• Het opstellen van IT-handleidingen, werkinstructies en kennisitems;
• Inrichting van werkplekken (installatie van hardware, telefoons, aanleggen van kabels);
• Uitvoeren van administratieve taken (bijv. registratie van hardware en licenties);
• Ondersteuning bieden aan interne collega's met betrekking tot hun werkplekapplicaties.
• Deze veelzijdige functie biedt uitgebreide mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen in Microsoft Azure en al zijn componenten.
• Actieve deelname aan IT-projecten;
• Eerste- en tweedelijns ondersteuning bieden aan collega’s;
• Telefonisch beantwoorden van technische vragen over hardware, software, vaste en mobiele telefonie;
• Oplossen van technische problemen, eventueel in samenwerking met onze systeem- en netwerkingenieurs;
• Het opstellen van IT-handleidingen, werkinstructies en kennisitems;
• Inrichting van werkplekken (installatie van hardware, telefoons, aanleggen van kabels);
• Uitvoeren van administratieve taken (bijv. registratie van hardware en licenties);
• Ondersteuning bieden aan interne collega's met betrekking tot hun werkplekapplicaties.
• Deze veelzijdige functie biedt uitgebreide mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen in Microsoft Azure en al zijn componenten.
Over het bedrijf
Onze opdrachtgever opereert vanuit vijftien internationale kantoren, samen met meer dan 800 collega's, waar zij dagelijks werken aan het ontwikkelen van hoogwaardige technische producten en het onderhouden van sterke klantrelaties. Als bedrijf zetten zij aanzienlijke stappen richting de Cloud, met lopende projecten zoals de implementatie en uitrol van M365. Als teamlid ga je aan de slag met diverse vraagstukken en problemen op het gebied van hard- en software.
Je biedt niet alleen directe ondersteuning aan collega's binnen de helpdesk, maar handelt ook TOPdesk calls af via ons ticketsysteem. We zijn op zoek naar een energiek persoon die voldoening haalt uit het operationeel maken van complexe applicaties en incidenten. Vanwege de overgang naar Microsoft 365 en de professionalisering van IT-processen, zoeken we iemand met kennis van Microsoft 365 die zich verder wil ontwikkelen en ons kan helpen de servicedesk naar een hoger niveau te tillen. Ervaring met Microsoft Azure en Endpoint Manager is essentieel in deze functie.
Je biedt niet alleen directe ondersteuning aan collega's binnen de helpdesk, maar handelt ook TOPdesk calls af via ons ticketsysteem. We zijn op zoek naar een energiek persoon die voldoening haalt uit het operationeel maken van complexe applicaties en incidenten. Vanwege de overgang naar Microsoft 365 en de professionalisering van IT-processen, zoeken we iemand met kennis van Microsoft 365 die zich verder wil ontwikkelen en ons kan helpen de servicedesk naar een hoger niveau te tillen. Ervaring met Microsoft Azure en Endpoint Manager is essentieel in deze functie.
Functie-eisen
• Een afgeronde mbo-opleiding ICT, niveau 4 (beheer);
• 3 tot 5 jaar werkervaring als werkplekbeheerder of servicedeskmedewerker;
• Positieve, professionele en klantgerichte instelling;
• Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels;
• Je hebt praktijkervaring met de onderstaande IT-aspecten:
• 3 tot 5 jaar werkervaring als werkplekbeheerder of servicedeskmedewerker;
• Positieve, professionele en klantgerichte instelling;
• Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels;
• Je hebt praktijkervaring met de onderstaande IT-aspecten:
- Microsoft 365
- Microsoft Endpoint manager
- Exchange online administrator
- Microsoft Teams administrator
- Windows 10
- Inspoelen van laptops
- Packages maken in Microsoft intune
- MD-100
- MD-101
- MS-900
- ITIL v3/v4
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris tussen € 3.000,- en € 4.000,- o.b.v. 40 uur.
- Fulltime baan van 40 uur.
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto.
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
Solliciteer nu binnen 30 seconden via onderstaande sollicitatiebutton als ervaren werkplekbeheerder bij een scholengemeenschap in Haarlem en kom een (digitale) kop koffie met ons drinken ter kennismaking!
job-detail-footer