Applicatiebeheerder
- reference-number: 209966
- posted: 01 oktober 2024
- form-of-employment: Permanent
- salary-rate: € 3000 - € 4500
- industry: IT
- experience: Junior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Functioneel beheerder
job-expired-message
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in een snelgroeiende internationale omgeving? Heb je een passie voor applicatiebeheer en wil je deel uitmaken van een dynamisch team binnen de detailhandelssector? Dan is deze vacature iets voor jou!
header-funct-public
- Je configureert en onderhoudt de verschillende bedrijfsapplicaties;
- Je biedt ondersteuning aan gebruikers bij vragen, problemen of fouten met betrekking tot de applicaties en/of database;
- Je werkt nauw samen met de overige teams om ervoor te zorgen dat de bedrijfsapplicaties aansluiten op de behoeften van de organisatie.
header-over-companydesc
Wij zoeken een gedreven Applicatiebeheerder voor een internationale organisatie binnen de Retailsector. Hoewel het bedrijf oorspronkelijk uit Nederland komt, heeft het zich snel ontwikkeld tot een wereldwijde speler met meer dan 800 medewerkers in 10 landen. Het bedrijf richt zich op interieur, met een sterke focus op raamdecoratie. Klantbeleving staat centraal bij deze organisatie en daarbij streven ze naar het allerbeste. Ze blijven voortdurend innoveren om aan de hoogste verwachtingen te voldoen. De sleutel tot succes? Dat zijn de ambitieuze collega's, die zich elke dag inzetten voor de prachtigste collecties en de beste service. Kom jij dit team versterken?
Als Applicatiebeheerder ben jij verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van de applicaties die een cruciale rol spelen in de operationele processen. Daarbij houd je bijvoorbeeld toezicht op de configuratie van nieuwe producten en prijzen in de database. Je werkt nauw samen met verschillende teams, waaronder IT, operations en sales, om ervoor te zorgen dat de applicaties soepel blijven draaien en voortdurend worden verbeterd.
Bij dit bedrijf sta jij als medewerker centraal. Zo worden er bijvoorbeeld regelmatig trainingen aangeboden om jouw ambities waar te maken. De organisatie is van oorsprong een Nederlands familiebedrijf, en die warme cultuur koesteren ze nog steeds. Er wordt gestreefd naar een moderne uitstraling en een gezellige werksfeer, zodat jij je helemaal thuis voelt. Het hoofdkantoor, gelegen in de regio van Harderwijk, is een bron van inspiratie. Met tal van creatieve ruimtes, kantoren en zelfs kantoortuinen, biedt het een dynamische omgeving waarin jij als IT-professional kunt groeien.
Ben jij enthousiast geworden of wil je meer weten over de vacature? Neem contact op met Eva Pelle van Experis via 06-38685915 of [email protected].
Als Applicatiebeheerder ben jij verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van de applicaties die een cruciale rol spelen in de operationele processen. Daarbij houd je bijvoorbeeld toezicht op de configuratie van nieuwe producten en prijzen in de database. Je werkt nauw samen met verschillende teams, waaronder IT, operations en sales, om ervoor te zorgen dat de applicaties soepel blijven draaien en voortdurend worden verbeterd.
Bij dit bedrijf sta jij als medewerker centraal. Zo worden er bijvoorbeeld regelmatig trainingen aangeboden om jouw ambities waar te maken. De organisatie is van oorsprong een Nederlands familiebedrijf, en die warme cultuur koesteren ze nog steeds. Er wordt gestreefd naar een moderne uitstraling en een gezellige werksfeer, zodat jij je helemaal thuis voelt. Het hoofdkantoor, gelegen in de regio van Harderwijk, is een bron van inspiratie. Met tal van creatieve ruimtes, kantoren en zelfs kantoortuinen, biedt het een dynamische omgeving waarin jij als IT-professional kunt groeien.
Ben jij enthousiast geworden of wil je meer weten over de vacature? Neem contact op met Eva Pelle van Experis via 06-38685915 of [email protected].
header-requirements
- HBO werk- en denkniveau;
- Ervaring met applicatiebeheer, bij voorkeur binnen de detailhandel- of e-commercebranche;
- Kennis van SQL databasebeheer en -configuratie;
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels;
- Sterk analytisch denkvermogen en probleemoplossend vermogen.
header-terms-cond
- Flexibele werktijden en -dagen;
- Mogelijkheid tot deeltijds thuiswerken;
- Voorziening van een bureaustoel en IT-middelen voor het inrichten van je thuiswerkplek;
- Vergoeding voor reiskosten en thuiswerken;
- E-Learning platform met (bijna) alle IT-trainingen en opleidingen die je kunt voorstellen;
- 50 euro tegemoetkoming ziektekosten (kun je bovenop je brutosalaris rekenen).
job-detail-footer