Medewerker Servicedesk
- Referentienummer: 212361
- Geplaatst: 13 juni 2024
- Soort dienstverband: Permanent
- Salaris: € 3200 - € 4000
- Industrie: Openbaar bestuur - overheidsdiensten en verplichte sociale verzekeringen
- Ervaring: Starter
- Full-time/Part-time: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Deze vacature is niet meer beschikbaar
Ben jij op zoek naar een dynamische rol waarin je als Junior Medewerker Servicedesk het eerste aanspreekpunt bent voor afnemers van ODC-Noord? Wil je incidenten en standaard changes met betrekking tot onze dienstverlening efficiënt afhandelen? Dan is deze vacature iets voor jou!
Dit ga je doen
Als Junior Medewerker Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen via e-mail, telefoon en het bewaken van incidenten gemeld in het Topdesk self-service portal. Je werkt nauw samen met incidentmanagers en change managers om de juiste routing en opvolging van incidenttickets te waarborgen. Daarnaast bouw je kennis op om mondelinge vragen direct te kunnen beantwoorden en ondersteun je bij lichte coördinatie voor team overstijgende issues.
Hier ga je werken
ODC-Noord is bezig met het opzetten van een specifieke Servicedesk gericht op onze dienstverlening, in plaats van het onder te brengen bij de grotere gezamenlijke Servicedesk van DUO. Als Junior Medewerker word je onderdeel van dit proces en krijg je de kans om je te specialiseren in de dienstverlening van ODC-Noord, met name op het gebied van cloud services.
Dit neem je mee
Jij neemt als Support Medewerker minimaal de volgende kennis en skills mee:
Het liefste beschik jij ook over het volgende:
- Enige kennis van en ervaring met ITIL, ISM en/of USM
- Ervaring met procesmanagement (Incident/Changes/Problem) of de potentie en bereidheid om dit op te bouwen
- Motivatie om een voortrekkersrol te nemen in het vormgeven van deze processen
- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
Het liefste beschik jij ook over het volgende:
- Interesse in IT-infrastructuur en affiniteit met IT-dienstverlening
- Ervaring met incident management tools zoals Topdesk (pre)
- Basiskennis van infrastructuurconcepten en cloud-dienstverlening
- Ervaring met ITIL/USM/ISM in combinatie met dienstverlenende organisaties (pre)
- Stressbestendigheid en vermogen om met meerdere simultane vragen om te gaan
- Basis kennis van verbale conflicthantering en uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- Goede samenwerking over teamgrenzen heen
Dit krijg je
Als Junior Servicedesk Medewerker krijg jij het volgende:
- Een salaris vanaf 3200 euro o.b.v. 36 uur
- Opleidingsmogelijkheden
- Een eigen Field Coach
- En nog veel meer
iSense, PEAK-IT en Ciber bundelen hun krachten en gaan verder als Experis Nederland. Met één groot netwerk van meer dan 450 klanten vinden wij een IT-baan die past bij jouw wensen, talent(en) en ambities. Wat doe jij het liefst en waar wil jij naar toe groeien in jouw IT-carrière? Want werken via Experis Nederland betekent investeren in jouw persoonlijke groei.