Skilled Servicedesk medewerker in de automotive
- reference-number: 214750
- posted: 24 juli 2024
- form-of-employment: Tijdelijk
- salary-rate: € 2500 - € 3100
- industry: Autoproductie
- experience: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
header-funct-public
Als Skilled Helpdeskmedewerker help je de gebruikers van onze klanten zo goed mogelijk. Je ondersteunt interne afdelingen zoals systeem-, applicatiebeheer en projecten. Je werkzaamheden omvatten onder andere:
- Oplossen van problemen met desktops, laptops en mobile devices.
- Beantwoorden van vragen over automotive specifieke software, Office365, Active Directory, printerproblemen, etc.
- Zorgen dat gebruikers snel weer aan de slag kunnen en op de hoogte zijn van de status van hun meldingen.
- Samenwerken met de 2e lijn om problemen effectief op te lossen.
header-over-companydesc
Dit bedrijf staat bekend om zijn innovatieve benadering en toewijding aan kwaliteit binnen de automotive sector. Zij ontwikkelen en leveren premium voertuigen en technologieën die wereldwijd erkend worden voor hun prestaties, luxe en duurzaamheid. Ze streven naar een voortdurende verbetering van onze producten en diensten, met een sterke focus op klanttevredenheid en technologische vooruitgang.
Werken bij dit bedrijf betekent deel uitmaken van een vooruitstrevend en dynamisch team, waar persoonlijke groei en ontwikkeling hoog in het vaandel staan. Ze bieden een inspirerende werkomgeving waarin creativiteit en innovatie worden gestimuleerd, en waar je de kans krijgt om mee te werken aan toonaangevende projecten binnen de automotive industrie. Je draagt dus bij aan het succes en de reputatie van een van de meest gerespecteerde merken ter wereld.
header-requirements
- Een mbo IT-opleiding;
- Minimaal 2 jaar ervaring als servicedeskmedewerker of een soortgelijke functie als helpdeskmedewerker of IT-supportmedewerker;
- Kennis van servicedesk beheer tools zoals TOPDesk en ITSM;
- Een dosis energie en passie voor het vak.
- Teamspirit en het vermogen om goed samen te werken.
- Klantgerichte en klantvriendelijke instelling.
- Sterke analytische en oplossingsgerichte vaardigheden.
- Proactieve houding met focus op procesverbeteringen.
- ITIL certificaat is een pre.
header-terms-cond
- Salaris tussen € 2.500,- en € 3.100,- o.b.v. 40 uur;
- Fulltime baan van 40 uur (32 uur kan ook);
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas,omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.