Senior Service manager SAP
- Referentienummer: 215820
- Geplaatst: 16 september 2024
- Soort dienstverband: Permanent
- Salaris: € 4500 - € 8000
- Opleiding: HBO
- Industrie: IT
- Ervaring: Medior
- Full-time/Part-time: Fulltime
- Specialisatie: Manager
Deze vacature is niet meer beschikbaar
Ben jij een ervaren Service Manager? Kijk jij uit naar een zelfstandige rol waarbij jij als enige verantwoordelijk bent voor alle SLA afspraken en KPI's rondom de verschillende SAP modules? Lees dan verder!
Dit ga je doen
- Het beheren van de service contracten voor SAP;
- Het up-to-date houden van de SLA requirements;
- Het najagen van de KPI's;
- Het afnemen van interne en externe audits;
- Je draagt zorg dat de contracten compliant zijn;
- Je draagt zorg voor het up-to-date houden van de licenties;
- Je bent eerste aanspreekpunten voor de stakeholders binnen de organisatie en leveranciers;
- Je draait mee in projecten, waaronder de implementatie van S4/HANA.
Hier ga je werken
Deze organisatie produceert een product waar iedereen op dagelijkse basis gebruik van maakt! Vanwege de omvang van deze organisatie is een gestroomlijnd IT proces van groot belang op alle vlakken. Hiertoe hebben zij meerdere grootschalige applicaties, waaronder SAP. Hiervan gebruiken zij meerdere modules en zal op korte termijn tevens S4/HANA worden geïmplementeerd.
Als Senior Service Manager kom je te werken binnen een team van 4 Service Managers, waarbij jij als enige verantwoordelijk bent voor de SAP modules. Als eerste contactpersoon sta jij in contact met de verschillende leveranciers (in binnen en buitenland) en de vele stakeholders binnen de interne organisatie. Tevens ligt het afnemen van interne en externe audits bij jou, controleer jij of de contracten nog compliant zijn en zijn dankzij jou alle licenties up to date.
Als Senior Service Manager kom je te werken binnen een team van 4 Service Managers, waarbij jij als enige verantwoordelijk bent voor de SAP modules. Als eerste contactpersoon sta jij in contact met de verschillende leveranciers (in binnen en buitenland) en de vele stakeholders binnen de interne organisatie. Tevens ligt het afnemen van interne en externe audits bij jou, controleer jij of de contracten nog compliant zijn en zijn dankzij jou alle licenties up to date.
Dit neem je mee
- Je bent in het bezit van minimaal een HBO diploma;
- Je hebt meerdere jaren werkervaring als Service Manager;
- Bij voorkeur heb je ervaring op het gebied van SAP;
- Je hebt ervaring met het afnemen van audits;
- Je hebt ervaring met het aan de hand van requirements opstellen van SLA's en KPI's;
- Je hebt ervaring op het gebied van compliancy en licenties;
- Je spreekt en schrijft naast Nederlands ook vloeiend Engels.
Dit krijg je
- Een goed salaris;
- Een 13e maand;
- Bij een fulltime dienstverband recht op 11 ADV dagen.
iSense, PEAK-IT en Ciber bundelen hun krachten en gaan verder als Experis Nederland. Met één groot netwerk van meer dan 450 klanten vinden wij een IT-baan die past bij jouw wensen, talent(en) en ambities. Wat doe jij het liefst en waar wil jij naar toe groeien in jouw IT-carrière? Want werken via Experis Nederland betekent investeren in jouw persoonlijke groei.