Servicedeskmedewerker bij een non-profit organisatie
- reference-number: 216769
- posted: 25 oktober 2024
- form-of-employment: Tijdelijk
- Tarief: € 2527 - € 3593
- industry: Landbouw en jacht
- Ervaring: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
job-expired-message
Ben jij oplossingsgericht,daadkrachtig,zelfstandig en klantgericht? Krijg je energie van het snel en efficiënt afhandelen van IT-wensen,problemen en storingen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Lees snel verder.
Functieomschrijving
Als ICT Servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor medewerkers bij technische problemen en IT-gerelateerde vragen. Je draagt bij aan de continuïteit van de IT-dienstverlening door snel en efficiënt ondersteuning te bieden. Tot jouw taken behoren:
- Aannemen, registreren en opvolgen van IT-meldingen via telefoon, e-mail en Topdesk.
- Analyseren en oplossen van hardware- en softwareproblemen.
- Ondersteuning bij vragen over hardware, applicaties, netwerkverbindingen en randapparatuur.
- Escaleren van complexe problemen naar tweedelijnsondersteuning.
- Monitoren van IT-systemen en proactief signaleren van mogelijke problemen.
- Beheren van accounts en toegangsrechten.
- Registratie, uitgifte en inname van laptops en telefoons.
- Configureren van hardware zoals laptops en telefoons.
- Verbeteren van Servicedesk-processen en ondersteuning bieden op verschillende locaties in Nederland.
Over het bedrijf
Je komt te werken bij een organisatie die een maatschappelijk belangrijke taak vervult en waar een positieve werksfeer heerst. De organisatie biedt kansen om jezelf te ontwikkelen door interne trainingen en cursussen. Er wordt veel waarde gehecht aan persoonlijke groei en ontwikkeling, waardoor je in een uitdagende en afwisselende functie terechtkomt.
Functie-eisen
- Een afgeronde MBO+ opleiding in ICT.
- Een volwassen, oplossingsgerichte, flexibele en zelfstandige werkhouding.
- Teamspirit en de ambitie om je verder te ontwikkelen binnen de ICT.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Kennis van Topdesk.
- Rijbewijs B.
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris tussen de €2.500 en €3.500 per maand (obv 40 uur)
- Fulltime baan van 36 uur
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
Wil jij met jouw IT-vaardigheden een echte maatschappelijke bijdrage leveren? Solliciteer nu via onderstaande knop en versterk ons team binnen een organisatie die het verschil maakt!
Jefferson Wells werft, bemiddelt en detacheert finance professionals en salarisadminstrateurs van startende professionals tot topsegment managementniveau. Dat doen wij door goed te kijken naar de wensen en behoeften van zowel de opdrachtgever als de professional. Daarnaast zijn we er voor bemiddeling van zzp’ers en het vervullen van vaste posities in diverse sectoren. Jefferson Wells is onderdeel van ManpowerGroup, één van 's werelds meest ethische bedrijven.