IT Servicedesk Medewerker
- Referentienummer: 220528
- Geplaatst: 13 december 2024
- Soort dienstverband: Tijdelijk
- Salaris: € 2500 - € 3500
- Industrie: Landbouw en jacht
- Ervaring: Junior
- Full-time/Part-time: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Ben jij een IT-professional met een passie voor technologie? Werk je graag in een internationale omgeving waarin je zowel remote als on-site ondersteuning biedt? Dan hebben wij een uitdagende en veelzijdige rol voor jou!
Dit ga je doen
Als IT Servicedesk Medewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van allround IT-ondersteuning. Je taken bestaan uit:
- Telefonisch support, baliewerkzaamheden en werkplekbeheer;
- Oplossen van 1e, 2e en incidenteel 3e-lijns incidenten;
- Troubleshooten van Windows, Office, netwerk- en serverproblemen;
- Remote ondersteuning bieden aan collega’s wereldwijd, waarbij je werkt met cloudsystemen en Apple-producten (zoals iPhones en iPads);
- Ondersteuning bieden bij projecten;
- Samenwerken met leveranciers en het bijhouden van de knowledgebase.
Hier ga je werken
Onze opdrachtgever is een internationaal opererend bedrijf dat hoogwaardige technische oplossingen ontwikkelt en implementeert. Je komt terecht in een innovatieve werkomgeving met kantoren wereldwijd, waar samenwerking en procesoptimalisatie centraal staan. Het team waarin je werkt is klein en betrokken, en je zult nauw samenwerken met collega’s in verschillende landen. De voertaal hierin in Engels.
Dit neem je mee
- Minimaal 1 jaar werkervaring als IT servicedesk medewerker;
- Kennis van en ervaring met Windows omgeving, Microsoft Office, Apple iPhones & iPads, netwerken en servers;
- Afgeronde MBO ICT opleiding;
- Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Zelfredzaamheid, verantwoordelijkheidsgevoel en een servicegerichte instelling.
Dit krijg je
- Salaris tussen de €2.500 en €3.500 per maand (obv 40 uur);
- Fulltime baan van 39 uur;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
Herken jij jezelf in deze omschrijving? Solliciteer dan via onderstaande knop, en wie weet word jij onze nieuwe IT Servicedesk Medewerker!
iSense, PEAK-IT en Ciber bundelen hun krachten en gaan verder als Experis Nederland. Met één groot netwerk van meer dan 450 klanten vinden wij een IT-baan die past bij jouw wensen, talent(en) en ambities. Wat doe jij het liefst en waar wil jij naar toe groeien in jouw IT-carrière? Want werken via Experis Nederland betekent investeren in jouw persoonlijke groei.