Medior IT Servicedeskmedewerker | Leuk team | 2870-3830
- reference-number: 220917
- posted: 20 januari 2025
- form-of-employment: Tijdelijk
- Tarief: € 2874 - € 3837
- industry: Gezondheidszorg
- Ervaring: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
job-expired-message
Ben jij een gedreven ICT-professional en vind je het leuk om anderen te helpen met hun ICT-vraagstukken? Werk je graag in een enthousiast en hecht team? Dan hebben wij een mooie kans voor jou! Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!
Functieomschrijving
In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor alle ICT-gerelateerde vragen binnen de organisatie, zowel voor de locaties als het hoofdkantoor. Samen met een hecht team behandel je meldingen en vragen, registreer je deze in TOPdesk, en los je waar mogelijk problemen zelfstandig op. Daarnaast:
- Neem je meldingen en vragen in ontvangst en registreer je ze in het systeem.
- Beoordeel je of een melding een calamiteit betreft en neem je passende acties, of schakel je indien nodig door naar de tweede lijn of leidinggevende.
- Werk je zelfstandig aan het oplossen van storingen of zet je vervolgacties uit binnen de ICT-afdeling of bij leveranciers.
- Bewaak je de voortgang van meldingen, informeer je de aanmelder en onderneem je actie waar nodig.
- Voer je 1e of specifieke 2e lijns systeem- en applicatiebeheer uit.
- Neem je deel aan projecten, bijvoorbeeld bij de inrichting van mobiele apparatenbeheer (MDM) of het moderniseren van werkplekken.
Over het bedrijf
Deze organisatie is een van de grootste en snelst groeiende aanbieders van kinderopvang in Nederland en breidt zich verder uit in Europa. Sinds de oprichting in 1984 biedt het bedrijf professionele, veilige en toegankelijke kinderopvang aan op meer dan 700 locaties. Het bedrijf zet zich in voor de ontwikkeling van kinderen en streeft naar een modern en schaalbaar ICT-landschap om de dagelijkse operaties te ondersteunen. Privacy, veiligheid en beschikbaarheid staan hierbij centraal. De ICT-servicedesk bestaat uit een klein team van enthousiaste professionals die dagelijks klaarstaan om interne collega’s en leveranciers te ondersteunen met al hun ICT-vraagstukken.
Functie-eisen
- Rijbewijs B.
- ICT MBO niveau 4 diploma.
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.
- Je bent een harde werker en je werkt snel, dit komt mede dankzij jouw zelfstandigheid en je verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je hebt werkervaring met een servicedesksysteem, bij voorkeur TOPdesk. Daarnaast heb je kennis van Microsoft Office365, Windows 10/11 en MDM Intune, JAMF, Azure, iOS en Android.
- Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om problemen zelfstandig op te lossen.
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris tussen de €2.870 en €3.830 per maand (obv 36 uur);
- Fulltime baan van 36 uur;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
Dit is jouw kans om deel uit te maken van een enthousiast team binnen een bedrijf dat volop in beweging is! Enthousiast geworden? Solliciteer dan nu via onderstaande knop!
job-detail-footer